Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, January 22, 2008
Panggilan Si Gila

kepala aku masih dok berdenyut denyut tapi aku tetap gagahkan diri ke opis. sebolehnya, aku tanak la MC pada awal tahun ni. lagipun, migrain aku pun dah kurang. so, takyah la nak ngengada sangat kan.


hari ni, keje cam biasa je. aku masuk petang. so, sementara Jo Chan and Addie ade kat opis untuk tengokkan staff, aku lak sambung wat OT approval. dari pagi tadik sampai petang tadik, punya la ramai staff call henpon aku tanya bila OT derang nak approve. adoi, sabar la dik non sekalian. bukannye aku tanak approve. aku pasti akan approve punya. sabar skit yea..

cakap pasal call, lately ni ade beberapa number yang dok antar sms and main main missed call kat number aku dengan alasan kekonon nak berkenalan. bila aku call tanya mana dapat number, ada yang kata dari public phone la, dari member la, and banyak lagi la jawapan derang. aku rasa aku dapat agak orang yang kasik number tu. so, kalau kalian rasa nak teringin nak kenai dengan manusia manusia gatai ni, meh aku advertisekan number mereka kat sini. kalau rajin, koling koling la yea.

0192417680 - dia ni kata dapat from public phone. bila aku desak tanya public phone mana, dia kata area shah alam. bila aku desak lagi tanya area shah alam katne, dia dah gagap tatau nak jawab. pehtu baru dia ngaku kawannye kasik. tak hingin aku nak berkenalan style camtu. pehtu degil lak tu. bila aku tak layan, dok la send sms ape segala bagai. eii.. pelik aku manusia cam gini. huh!

0195230233 - dia ni plak, orang yang dok lelong no phone aku. bila aku call dia, takut plak nak jawab. aku syak dia sebab beberapa bulan lepas pun, dia yang kasik number aku kat kengkawan dia. kali ni, buat lagi. memang melampau!

0173214111 - haa, dia ni budak lagi. baru umo 19 tahun. katanya, dia dapat number phone aku masa aku call Cathay nak booking tiket beberapa bulan lepas. entah la ye ke idak. dah lama rasanya aku tak gi nonton wayang. tapi, jenuh gak la aku menasihat 'adik' ni tadi. lepas dah kena ceramah ngan aku, terus tak call dah. insaf la tu kot. huhuhu..

ade lagi dua tiga number tapi aku malas nak save. kalau melampau sangat dema ni nanti, aku wat police report je la kot. senang cita. huh!

oh, ade keje plak. tengoklah, kalau rajin, aku apdet lagi. bye!

*edited*

aku totally pissed off malam ni. dah la isu pasal call dari all the segala orang gila tadik tak abis lagi, ni aku kena handle satu kastemer yang aku kategorikan sebagai stupido mother fu*ker tahap dewa!

1st, she request to speak to the manager. case nye kecik je. pasal MMS issue. ok, fine. aku handle. 2nd, she called again sebab tak puas ati dengan cara staff handle dia nye kes. aku handle lagi. and 3rd time she called in again, and req utk cakap with manager untuk komplen pasal all the service provided from my company. so wut? kalau tak suka, blah la ke kompeni lain. apsal nak hegeh hegeh guna service from my company? dah tu plak, dok begging suruh aku waived kan all the charges untuk bulan ni due to all the unsatisfaction yang dia alami. gi la mampus. jangan harap aku nak sogok ko ngan duit camtu je. ko nak komplen pasal aku, silakan..

ah, sorry, i'm not really in a good mood tonite. after work ni, aku nak gi lepak minum jap wif pat and lizs. mana tau kot mood aku akan ok after that.

cau!
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 9:47 PM  

10 Comments:
  • At January 22, 2008 at 10:32 PM, Anonymous Mrs.Sheikh said…

    kesian nyer u..
    takpe la sape suh kaco2 u kan...

     
  • At January 22, 2008 at 10:37 PM, Anonymous Lily.Lulu said…

    ramai peminat tuh erni ..

    :D

     
  • At January 22, 2008 at 11:33 PM, Anonymous cepotet said…

    mrs. sheikh,
    tu la kan. menyampah la perangai manusia camtu. huh!

    lily.lulu,
    peminat apenye. tu makhluk perosak je sume tu. eiii.. nyampahnye lily!!!!!!

     
  • At January 23, 2008 at 3:21 AM, Anonymous Hannan said…

    hye babe..
    chill la..
    biasa la tu orang lawa sure ramai gilerkan..
    tapi orang2 tu semua memang giler pon.. kalau nak cakap jer la terus kan.. tapi , kalau kail tu panjang sejengkal, mengail kat aquarium cukup ler ...

    anyway dear... dah la tu marah2... naik darah tinggi tu..

     
  • At January 23, 2008 at 10:57 AM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    ceh, takde maknanya lawa. derang tu bkn gilekan i tapi derang tu mmg gila. sengal ape ntah. nyampah!

    dah tak marah dah. lepas tedo, ceria terus. ahaks!

     
  • At January 23, 2008 at 11:23 AM, Anonymous Heartless Devilish said…

    ramai gak orang giler skrg eh...
    desakan idop kot...
    sbb tuh akak never give out my phone number nowadays..
    ngeri la..kalo diganggu tgh malam..

    pasal dg itu... akak je tak penah komplen kan? dan akak tetap setia ngan dg.. harharhar... I LIKE KUNING..sbb icon dg sgt comel..
    tembam bolat... cam bebear~

     
  • At January 23, 2008 at 11:33 AM, Anonymous cepotet said…

    heartless devilish,
    a'a. ramai sesungguh. ntah ape ape je rasanya orang orang cam gini. meluat!

    ehehe. akak tak penah komplen eh? takde la, nak komplen bleh tapi kalau melampau sangat tu, eeiii.. hangin gak la. kita ni bukan tiang bendera nak bambu sesuka ati. huh!

     
  • At January 24, 2008 at 11:54 PM, Anonymous farah.diana said…

    erni u jaga customer service kan?
    nape i x pakai digi ni ek?
    kalau x i nak call pastu nak ckp "hello, may i speak to erni suhana pls" ngahahaah

     
  • At January 25, 2008 at 1:21 AM, Anonymous cepotet said…

    flinty.farah,
    ahahahaha. ade ati nak wat camtu. mmg jangan haraplah i nak layan. huhuhu.. :p

     
  • At January 25, 2008 at 11:29 PM, Anonymous Nem0 o0h Nem0 said…

    u keje ngn org kunin ker? i pun nk try wat cm farah wat tu la.. lh?ehheehehe

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder