Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, January 22, 2008
migrain

demam dah kurang. tapi migrain makin teruk.


tadi, aku gagahkan gak diri gi HQ. bos marah sbb aku datang time cuti. takde life katanya. ahahaha. lepas settlekan beberapa hal ngan bos, terus balik umah. memang tak larat sangat dah.

on the way balik, sempat singgah beli sup. aku baru teringat yang aku tak makan lagi sehari suntuk ni. no wonder la aku rasa cam nak muntah je. perut dah masuk angin agaknya. nak beli makanan lain, rasa cam takde selera. then aku belikan nasi ayam untuk acik. hurrmm, camne aku boleh tak rasa lapar eh? maybe sebab dah biasa kot. huhuhu..

sampai umah, terus mandi. masa nak kuar umah tadik, aku lupa nak tutup tingkap and pintu hall. akibatnya, petang tadi ujan sangat lebat and hampir 'membanjirkan' umah. sib baik tak teruk sangat. kalau tak, jenuh aku nak mengemas.

after makan sup, nonton cite House and tedo. mana tau kot tedo nanti migrain aku ok. sebolehnya, aku malas nak makan ubat. acik jenuh paksa aku makan ubat migrain tapi aku kasik alasan ubat abis. ahaahaha..

and now, pukul 4.56am. aku terjaga. migrain makin teruk. tapi, mata plak takleh nak lelap dah. segar bugar. apa aku nak buat yea? oh, dah lama aku tak 'menyanyi'.

oklah, nak gi amik wudhu' and 'menyanyi' jap.

nota tambahan : baru pas check email tadi. someone antar pic dia. hakhakhak.. cumei! lama tak jumpa. ghindu kan zaman dedolu. *kenyit*

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 5:03 AM  

6 Comments:
  • At January 22, 2008 at 7:02 AM, Anonymous Hannan said…

    babe ...
    how r u hangin on there?
    hope u r gettin better
    kalau makin teruk tu rajin2 la pergi jumpe doc yer :)
    kalau u ade kat sini bole i rawat..
    tapi doc x berlesen la.

    wah wahh... siap dpt gambar tu.. siapakah lelaki malang itu :P

     
  • At January 22, 2008 at 1:10 PM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    *senyum*
    i dah ok dah. getting better. doc? mekasih je la. i tak suka jumpa doc. menakutkan. :p

    lelaki malang? err.. mana u tau lelaki? :p

     
  • At January 22, 2008 at 5:21 PM, Anonymous farah.diana said…

    erni 'nyanyi' 'lagu' apa?
    mesti best erni 'nyanyi'..
    teringin jugak nak 'menyanyi' dengan 'irama' yang meruntun jiwa.. 'diction' haruslah tepat..
    tp itulah, sy hanyalah insan kerdil yg tidak terer :(

     
  • At January 22, 2008 at 7:22 PM, Anonymous :: Cikgu Wiween :: said…

    isk..isk angah ni.jaga kesihatan tu yang oi.hehe

    weh dpt pic?? min anta ke ngah?? aku online kat YM ni.tego ko diam jek.ngah keje ek?

     
  • At January 22, 2008 at 9:14 PM, Anonymous Lily.Lulu said…

    make sure tidur secukupnya .. jangan wat keje berat2 ok ..

    ;)

    take care
    muah

     
  • At January 22, 2008 at 9:54 PM, Anonymous cepotet said…

    flinty.farah,
    err.. erni pun tak tere la farah. tapi, tau gak dari masa zaman sekolah dedulu. insyaAllah, slow slow pandai la kan.

    -wiween-,
    thanks awin. oh, pic min? tak la. pic tu pic orang lain. ade gossip skit ni. tapi takleh cite sini.

    lily.lulu,
    thanks lily dear. *kiss*

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder