Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, January 21, 2008
Demam

aku demam


maybe sebab semalam lama sangat aku dok kat opis. mana taknya, dari kul 9 pagi sampai kul 6 petang, aku keja kat opis SS2.

petangnya plak, aku gi ke HQ sampai la kul 3.30am. balik umah, mandi apa segala bagai, kul 4 lebih aku tertedo.

sesedar, dah pukul 8am. subuh dah melayang ntah ke mana. hina btol diri aku neh. pehtu, aku bangun, buat apa yang patut then ingat nak bawak acik gi Sunway Medical Centre. sekali acik dah takde. rupanya dia dah gi sendiri naik motor.

aku sambung tedo balik and now, aku dah bangun tapi badan rasa nak demam. migrain pun ala ala nak datang ni.

aku nak gi bersiap kejap. walaupun aku cuti arini tapi aku kena gi opis kejap. nak jumpa bos. aku apdet kemudian.
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 1:09 PM  

5 Comments:
  • At January 21, 2008 at 6:41 PM, Anonymous Lily.Lulu said…

    same la kita macam nak demam .. tadi pagi gi klinik amik ubat ..

    erni sila sehat dengan cepat yer .. jangan lupa makan obat ..

    dan yang penting jangan lupa gi jumpa doc .. kang melarat demam tuh

    :)

     
  • At January 21, 2008 at 7:35 PM, Anonymous :: Cikgu Wiween :: said…

    Angah, jaga kesihatan yea.jgn jd cam aku dah seminggu duk bersin & sakit mata. Ntah ape yg aku alergic tah!

     
  • At January 21, 2008 at 11:34 PM, Anonymous shutterspeaks said…

    moganya cepat sembuh...

    orang tepeng eh? tepeng kat ner?

     
  • At January 22, 2008 at 4:36 AM, Anonymous cepotet said…

    lily.lulu,
    thanks lily. malas gi klinik sebab tak suka makan ubat. tapi insyaAllah ok. :)

    -wiween-,
    eh, allergic? saket apekah? check doc tak?

    shutterspeaks,
    thanks! :)

    tepeng kat area taman indah. dekat ngan taman kaya, sungai mas, kampung pak darus. belah simpang nun. err.. orang taiping gak ke?

     
  • At January 23, 2008 at 11:27 AM, Anonymous Heartless Devilish said…

    skrg musim demam..
    segala demam ader...
    take care erni..jgn tak rehat..
    keje tuh keje juge..
    tp jgn abaikan kesehatan..
    rehat cukup2...tido pun kena cukup..
    gi beli katil baru...utk dapatkan tido yg nyenyak..

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder