Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, January 19, 2008
Selamat Hari Asyura

10 Muharram 1429

Selamat Hari Asyura!


tertarik btol hati aku bila baca tentang hari asyura ni. kalau kalian nak baca gak, boleh la jenguk ke sini.

hari ni, aku lewat ke opis. bangun tedo je, sesedar dah pukul 8.30 pagi. bapak gile lambat aku bangun. yang aku tau, aku sedar masa acik kejutkan aku bangun subuh. selebihnya, aku tak sedar apa apa dah. eiiii.. tak beshnya tedo tanpa katil. ada sesapa nak belikan aku katil tak? (sian katil, asyik dia je dipersalahkan akibat tedo aku yang terganggu sejak akhir akhir ni)

aih, bukan salah sapa sapa pun sebenarnya. aku yang malas bangun pagi. bila malam, kemain besar lagik jibik bijik mata aku ni. tapi bila dah time kena bangun pagi, memang sengsara la kalau nak suruh aku bangun. apa jenis anak gadis la aku ni eh?

huh! cukup cukuplah tu. rasa sungguh tak besh bila men'kondem'kan diri sendiri. lantak la aku nak bangun lambat ke, cepat ke. janji keje aku jalan. kan beben kan? *sesengih*

ok, nak gi sambung wat keja. later apdet lagi.
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:55 AM  

4 Comments:
  • At January 19, 2008 at 4:05 PM, Anonymous eLLy said…

    emmm kita yg gebu nie pun tak pernah ade pengalaman katil patah tau!.. u nie berat ape la agak nye ;p

     
  • At January 19, 2008 at 8:44 PM, Anonymous Heartless Devilish said…

    tak abes2 dier salahkan katil..
    harharharharhar...
    beli ajer katil baru dek weh...
    pastu bole tido nyenyak..

     
  • At January 19, 2008 at 9:15 PM, Anonymous Acai said…

    erni, kena kurangkan ketebalan tilam tu,heheh..tiam empuk sangat yg susah nak bangun,kekekek...acai skrang pakai tilam yg nipis je..kena buat camtu nak elak terlajak subuh,hihi

     
  • At January 20, 2008 at 4:03 AM, Anonymous cepotet said…

    ct elly,
    hehhe. tu la kak elly. erni ni berat sangat rasanya. kena diet la camni. huhuhuhu..

    heartless devilish,
    ehhhee. ngah mencarik la ni kak. akak tanak adiahkan ke? ngeee..

    faisal,
    ye eh? alaa, kalau tilam nipis, tedo tak selesa. jadik, akan mengganggu proses dalam badan. maka, idup pun akan jadik tak sempurna. camne tu?

    subuh? oh, bisa aja tu. suruh adik kejutkan ngan air sejuk. ahaks!

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder