Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Sunday, January 20, 2008
In Da Opis..
i'm still in da opis.

balik keja pukul 6 petang tadik. terus gi shah alam. ingat nak singgah SACC Mall sebab ade Sleep Studio Bedding Fair. bila dah sampai sana, aku malas nak brenti. mikirkan laptop ape segala aku nak kena usung, terus patah balik.

tapi tak patah balik umah, aku terus gi singgah opis kat HQ. ade keje aku yang blom siap.

ade dua kerja yang aku lom settlekan. satu, approvekan OT staff. masih banyak lagi yang lom settle. sian plak kat staff kalau aku tak siapkan before end of the month. camne la gaji derang nanti kan. keduanya, untuk bulan ni, aku ingat nak achieve KPI la. kena handle kastemer nye kes sebanyak 150 kes. so, malam ni aku nak pulun wat kedua duanya sebab esok aku cuti. insyaAllah..

esok pagi, nak bawak acik gi Sunway Medical Centre. nak tunjukkan dia jalan and teach her how to go there dengan public transport. sementara aku keje kat SS2 ni, leh la aku antar dia gi keje and balik keja. tapi lepas April nanti susah la sikit kalau aku dah transfer semula ke HQ.

petangnye plak, aku kena gi opis HQ lagi. kena jumpa big boss. then, terus jumpa abg aizar. aku tumpang pinjam keta Avanzanye. nak mengangkut barang from Bukit Beruntung ke Damansara. ada beberapa kelengkapan yang kak rahmah sedekahkan kat aku. mekasih bebanyak yea kak. katil takde? ngee.. *sengih jelir lidah*

aih, penat la wat keja ni. naik juling mata aku nengok OT staff yang beratus ratus ni. jom kita rehat.

meh layan ni..



tere kan budak ni? saya sangat kagum and sangat jeles.
dengan pasir je dia leh lukis memacam. beshnya..
kalau ade lelaki yang tere wat camni, sila kenalkan pada saya yea?
mana tau kot dia akan lukiskan camni masa jenjalan di tepi pantai.
*berangan*

ok, mau sambung wat keja. tata. *senyum*

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:49 PM  

6 Comments:
  • At January 21, 2008 at 7:10 AM, Anonymous Hannan said…

    wah...
    terpegun diriku melihat video itu :P
    hahaha.. erni ooiii
    kalau ade pon mamat yang bole buat camtu.. samada die tu gay or dah kawin dah... hahahaha.. :P

    take care dear :)

    p/s - buat kerje , kalau ikhlaskan hati , sure enjoy!

     
  • At January 21, 2008 at 1:23 PM, Anonymous nanonano said…

    giler bes !!
    huwaaaaaaaa~
    nano pon da start nk brangan ni,
    erni la ni ajar,
    ishk..
    :D

     
  • At January 21, 2008 at 1:36 PM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    besh kan?

    suami orang? oh, pelis..

    gay? yuckss! no thanks. :)

    hmm, wat keje ikhlas la ni. tak claim OT pun tau kat bos. :p

    nanonano,
    ahahahahaha. tau takpe. smlm setengah jam dok belek benda tu je. besh amat!

     
  • At January 21, 2008 at 6:43 PM, Anonymous Lily.Lulu said…

    banyak nyaa keje dia kena buat ...
    dah nak kat akhir bulan nih .. biasalah tuh kan ...

    kita skang nih yang bosan .. x de keje .. uhuhuh

    :D

     
  • At January 21, 2008 at 11:28 PM, Anonymous shutterspeaks said…

    hah bagus.. lenkali kalau ada barang berharga, jgn tinggal dlm keter.. bawak bersama, kalau x larat balik ajerr huhuu....

     
  • At January 22, 2008 at 4:31 AM, Anonymous cepotet said…

    lily.lulu,
    a'a. sbb dah nak akhir bulan. penat nak kejar dateline. sob.. sob..

    wah, bosan takde keje lily? tanak tolong i ke? :p

    shutterspeaks,
    *senyum*

    yeap! skrg mmg usung je all the barang berharga tu. kalau malas, tinggal je kat opis. dulu dah penah kena laptop kena curik. keta dipecahkan. serik!

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder