Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, January 16, 2008
Visitor Dah Balik!
phewww! *lap peluh kat dahi*

visitor dah balik. yeay.. yeay! lega rasanya ati aku neh. tak sesia aku siapkan proposal pasal plan baru tu. heharap derang ok la ngan proposal tu.

masa memula minah salleh tu call aku, seram sejuk gak aku dibuatnya. englishnya dah la pekat gila. jenuh aku nak paham bijik butir apa yang dia cakap. tapi, syukur semuanya berjalan dengan lancar. alhamdulillah..

kenkadang aku ni pelik ngan keja aku. aku yang kena run operation. aku yang kena handle management nye issue. aku gak yang kena jaga staff. aku gak kena jaga segala mala sistem. dan aku jugaklah yang jadik tourist guide kalau ada memana visitor nak datang melawat. rerasanya, kalau aku mintak derang naikkan gaji aku 50% boleh dapat tak ha?

berangan la kau cepotet!hakhakhak..

ok, udah. aku nak sambung wat keja. kang bebudak ni kata aku curik tulang plak.

daaa~!!!
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 2:48 PM  

3 Comments:
  • At January 16, 2008 at 3:35 PM, Anonymous nanonano said…

    tape2,
    na ngah doa ni,
    *mitak2 gaji nano ngn erni naek 50% nanti2 k*
    amin~

     
  • At January 16, 2008 at 7:18 PM, Anonymous Heartless Devilish said…

    smoga gaji erni naek..
    bole banjer akak..
    bertahun dok tgu nak jumper erni..
    sampai ke sudah la ek..
    *uhuks*

     
  • At January 16, 2008 at 9:46 PM, Anonymous cepotet said…

    nanonano,
    ehehe. moga dimakbulkan. amin. thanks na!

    heartless devilish,
    errkk.. blanje eh? ok, enitaim kak! jumpa? alaa, bukan tanak. segan and plus kenkadang time kita tak sama la kak. tak caya, tanya cik kiah. siyes!

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder