Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Thursday, January 17, 2008
Saya Mengantuk!
saya mengantuk. teramat mengantuk!

semalam, lepas mencakar, kekonon aku nak gi tedo la kan. tapi, lastnya, aku dok tercangak depan tv nonton Just For Laugh ngan acik. mengekek kitaorang gelak masa tengok cite tu. terus ilang ngantuk aku.

pukul 12 tengah malam camtu, acik dah masuk tedo. tinggal la aku dok terkebil kebil sensorang kat hall. baring atas sofa, tak besh. baring kat bawah, lagi la tak besh. pusing sana, pusing sini, golek kiri, golek kanan, mata tetap takmo lelap. lastnya aku gi jelajah blog rerakan.

dalam kul 2 lebih, aku try gi tedo sekali lagi. and, ternyata gagal. sungguh haru sekali. tapi, korang takleh la salahkan aku. aku kan takde katil sekarang ni. so, badan pun jadik mengada la sikit. hakhak..

almost 3am, try pejam mata, terlelap la kejap. tapi, terjaga balik kul 4.15am. kalau dedulu, bila terjaga tengah malam camtu, mesti call Mr F. tapi sekarang nak call sapa. selain dari Mr F, sorang lagi yang sanggup layan kerenah aku tetengah malam camtu ialah my super duper best fren, my mak. so, semalam, aku call mak. tetengah pagi buta. mujur mak blom tedo. borak borak kejap pehtu terus aku paksakan diri untuk tedo gak.

sesedar, acik kejutkan untuk subuh. pehtu, aku sambung tego sampai kul 8 pagi. mandi manda, and terus gi keje. sib baik keje kat SS2. 15 minit dah sampai opis.

arghhh! itu suma tak penting. yang penting sekarang ni, AKU SANGAT MENGANTUKS! (ada S sebab plural)

camne nak ilangkan ngantuk haaa?
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:29 AM  

3 Comments:
  • At January 17, 2008 at 12:56 PM, Anonymous nanonano said…

    nk ilangkan ngntuk pon xreti ka?
    aiyoyooss !
    meh sni nk ajar,

    tekapkan kedua2 tapak tgk kat dinding,
    peh tu,
    slawat 3x,
    try hantuk pale kat dinding,[kuat2 tao]
    terpulang ikot selera masing2 nk buat brape kali k,
    insyaAllah,
    ilang la ngntuk pastu,
    cube amalkan slalu,
    :)

     
  • At January 17, 2008 at 2:26 PM, Anonymous sHibI said…

    i slalu juga ngantuk g ofis...kadng2 curi tidur kat bwh meja..huhu..anyway..heluu~ :)

     
  • At January 18, 2008 at 1:15 AM, Anonymous cepotet said…

    nanonano,
    mekasih la na untuk ajaran sesat tu. senaman yang nak kasik tu bkn setakat ilang ngantuk. tu ajaran nak masuk kubur tu. hukhukhuk..

    shibi,
    wah, leh curi curik tedo? beshnya!!!!!!! jom tukar tempat keja nak? ngeee..

    oh, hye juga untuk kamu. *peace*

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder