Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, January 16, 2008
Melawan Kesepian

Song :
Melawan Kesepian
Artis : Siti Nurhaliza

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata yang tertahan
Waktunya tuk di jatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Reff:
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga bisa kulawan
Kesepianku...

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun itu
Pelajaran yang berarti


Kembali ke: Reff

Reff II:
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga bisa kulawan
Kesepianku...

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga bisa kulawan
Kesepianku...






*senyum*


ok, stop!

aku tau pasti akan ada komen komen yang akan kata aku jiwang. pasti yang akan kata aku ni sangat melankolik. and dah pastinya ramai yang akan kata, "hek eleh minah ni, emosi tak abis abis."

tapi, sebenarnya, aku bukan dalam keadaan yang camtu sekarang ni. aku just terpikat ngan lirik lagu ni je. tapi, musicnya dan nyanyiannya, aku kureng sikit. satu, maybe sebab aku tak minat ngan penyanyinya (ampun wahai peminat ct). and kedua, aku rimas dengan suara pompuan yang ala ala nyaring camtu. membosankan! opss.. ampun lagi wahai peminat ct. hahahaha! ampun korokmu. ni blog aku, suka hati aku la. huhuhuhu.. *rasa diri sangat jahat bila type camni*

hmm, hari ni, takde apa yang luar biasa pun kat opis. kerja.. kerja.. kerja.. just tadik teruk gak aku digelakkan ngan staff sebab terpaksa berpakaian formal ke opis. selalunya, derang akan nampak aku dok pakai jeans and t-shirt je. tapi, arini lain plak. ah, dulik ape aku. janji kerja aku selesai. kan beben kan? *kenyit*

oh ya, selepas hampir 2 bulan lebih aku tak bertegur sapa ngan eric, tadik, aku beranikan diri untuk call beliau. tapi bukan sebab nak berbaik baik atau apa. just aku nak tanya pasal OT approval staff yang aku kena buat tu. and, aku call pun bukan guna henpon aku. aku guna line opis. mujurlah dia pun cam profesional. sudi gak nak melayan soklan aku tu. tapi, sedih gak la bila ingat balik. cara dia cakap tadik pun, keras semacam je. tak cam dedulu dah. kalau dedulu, selalu kuar makan sesama. gi memana pun sesama. sampaikan satu opis ingat kitaorang kaple. walhal derang sume tatau yang mamat tu gay. aih, lantak la.. sampai masa nak baik nanti, baik la kitaorang. just wait and see je la kan.

esok, ada tournament badminton kat HQ. tapi, maybe aku tak sempat gi tengok kot. sebab tournament tu start awal. pehtu, aku malas nak beria ia sangat nak pi tengok tournament tu sebab incik engineer pun ade masuk bertanding. kang, makin hangat plak gossip antara kitaorang. bukannya apa, just aku tak suka betul kalau dikaitkan ngan gossip gossip liar cam gini. dah la satu opis. nak plak, apa apa masalah kat dept aku, aku kena liaise ngan team engineer ni. kan tak besh camtu. tadik masa nak report pasal network issue ngan incik engineer ni pun aku cam segan segan. alahai, tak beshnya rasa..

hurrmm.. apa lagi aku nak cakar eh? oh ya, korang ingat lagi tak pasal Perempuan Gila dari Neraka tu? disebabkan aku malas nak kotorkan beben ngan cite Pompuan Gila tu, jadik, kalau kalian masih berminat nak membaca, bolehlah lawati blog sahabatku ini. walaupun citanya tak brape detail tapi at least korang akan paham gak sesikit. kalau tak paham, abaikan je la yea.. *kenyit mata kat sume*

oklah. aku dah takde ape nak apdet. tekak aku rasa tak selesa. aku nak pergi muntah la. sekarang ni, aku takleh nak makan apa langsung. kalau ade je makanan yang masuk dalam mulut ni, mesti akan rasa nak terkeluar balik. parah.. parah.. nak kata aku makin kurus, tak plak. siap katil boleh patah lagi malam semalam. dah la tu, ada ka patut incik ini suruh aku beli katil batu bata. sampai hati. huh, keji btol!

tapi, kalau aku selalu muntah balik lepas makan, adakah body aku akan slim seperti body J.Lo? uiiii.. jauhnya berangan. hakhakhak!

ok, tata sume. aku nak tedo awal malam ni. untung untung mimpi dapat body cam J.Lo. kOhkOhkOh..
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 9:33 PM  

6 Comments:
  • At January 16, 2008 at 11:18 PM, Anonymous eL said…

    uih.. TERkejutnyaa tetiba nengok lirik ct nurhaliza! gue bayangkan loe peminat dia! sib baik bukan ye? hekhekheks!

     
  • At January 16, 2008 at 11:41 PM, Anonymous cepotet said…

    lindosh,
    ahahahahaha! tau takpe. masa nak taruk lirik neh pun pikir 9 juta kali tau. tapi takpe, ai tetap bukan peminat dia. bukan kata peminat, minat pun TAK! hakhakhak. *kenyit mata kat lindosh*

     
  • At January 17, 2008 at 1:07 AM, Anonymous eL said…

    err.. tp kan. nak wat pengakuan benar.. ekceli ekceli.. ada gak lagu2 dia yg besh. lagu2 dia la kan. sbb dia dapat pencipta lagu yg besh. my boss punya minat giler kat datuk hajah ct tu huhuhu. kalo dengo lagu ct kat radio ke mana2.. sanggup kuatkan volume

    /me geli tengkuk ngan pangai boss neh

     
  • At January 17, 2008 at 2:03 AM, Anonymous cepotet said…

    lindosh,
    ahahaha. sabar je la kalau dapat bos camtu. sib baik my boss tak layan lagu dia. entah entah, kenal pun tak. sebab my bos or norway. huhuhu..

    tapi btol la lindosh. ade je lelagu dia yang sedap. lirik dia tu especially. sbb mmg ramai orang besh besh yang tuliskan lirik utk dia. err.. tapi lindosh tak minat dia kan? kan? kang terkutuk la depan peminat. naya! ngeee..

     
  • At January 17, 2008 at 7:21 PM, Anonymous :: Cikgu Wiween :: said…

    aduhai...mengapakah beta tidak menghiraukan lagu tersebut tp lebih menumpukan pd lakaran di bwhnya?? hehehehe

     
  • At January 18, 2008 at 12:56 AM, Anonymous cepotet said…

    -wiween-,
    ahaha. ko suka lakaran tu? err.. yg ni bkn kawan aku lukis. ni, aku jumpa kat internet. rembat je. aku suka lakaran guna pensil camni. nampak sangat menarik kan.

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder