Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, January 15, 2008
Sms Cemburu Buta

hello there. I never had your number. how are you? still cheerful as ever i hope. don't miss me too much ok. ha ha.


sms tu aku received from one of the engineer kat opis aku on 10th Jan'08 lepas. and sampai sekarang pun kami still berbalas balas sms lagik. ni semua angkara boss dan colleague aku la ni yang pepandai nak kaplekan kitaorang berdua masa kat TGI Friday aritu. hmmm, tapi ok je kot. kitaorang pun dah mula rapat gak la. tapi masalahnya sekarang, dia bukan lelaki melayu. and non-muslim for sure. err.. camne ni eh?

isk, alahai. aku memang sentiasa dicemburui. sungguh kesian dengan diri aku ni. aku baru nak cakar banyak banyak arini. tup tup.. dapat sms ni plak.

tomorrow we have CS Flexibility Vendor coming for a site visit to SS2. it's at 2pm. you will need to bring them and have a look at 1st & 2nd floor for an office tour around 10-15 mins only. easy job. don't worry. read email sent by Yuszreen. - sms from Jo Chan.

erni, i've passed ur contact number to the vendor. please pass together the proposal and brief them about our new plan. appreciate ur help. thank you. - sms from incik boss.

aku baru nak bergolek golek. aku baru nak wat facial muka. aku baru nak bergumbira dan bersenang lenang. sekali, bila baca sms ni, terus tak jadik nak wat apa apa. apsal la vendor ni nak datang melawat kat SS2 plak. dah la tu, kena brief derang pasal proposal baru tu lagik. alahai..

ok, semua boleh bersurai. sambung esok. esok aku keja pagi. aku nak gi iron baju. pehtu nak tedo.

selamat malam dunia..
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 9:29 PM  

6 Comments:
  • At January 15, 2008 at 10:19 PM, Anonymous Hannan said…

    tu diaaa... bibit2 cinta mulai berbunga...
    babe, kalau u jadikan die mualaf.. bnyk pahala tu babe...
    hehehe.. cinta kan buta...

    selamat bekerja keras babe..
    bukan senang nak cari duit ni!

     
  • At January 15, 2008 at 10:48 PM, Anonymous farah.diana said…

    ahak ahak.. mcm pernah bace la sms tu erni, tp kat mane eks? bile eks? ngahahaha...
    wahh.. dah siap berbalas2 ha skarang.. ala, cinta tidak mengenal usia, bangsa, agama.. chewah ;)

     
  • At January 15, 2008 at 10:48 PM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    err.. cinta? uiii, blom lagik. sangat jauh lagi tu. ni baru nak kenal dan beramas mesra gitu. hakhak.

    cinta tak buta la hann. but, manusia yang buta kerna cinta. tak baik kita salahkan cinta. *kenyit*

    yeap! carik duit sangat susah. tapi nak mengabiskan duit.. wuuu, sekelip mata! huhuhu..

     
  • At January 15, 2008 at 11:45 PM, Anonymous cepotet said…

    flinty.farah,
    hakhakhak.. ampesh. kan aritu erni ngah chat ngan farah. masa tu la. huhuhu.

    hmm, lom cintan cintun lagi la farah. tu baru selingan. hahahah!

     
  • At January 15, 2008 at 11:58 PM, Anonymous Lily.Lulu said…

    camat malam cik cepotet ..
    tidur yang lena ok

    ;)

     
  • At January 16, 2008 at 12:45 PM, Anonymous cepotet said…

    lily.lulu.,
    thanks lily lulu..

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder