Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, May 30, 2009
Kesakitan Perut

sangat tak suka.

perut ni memang dah nak jahanam agaknya. asyik nak memerut je. semalam pun sama. hari ni pun sama. semalam lagi dasyat. makanan sedap sedap belaka je yang masuk ke perut. rugi je lepas makan pehtu buang. tak reti bersyukur betul perut aku ni tau. yang teruknya aku lah. jenuh nak berulang alik ke tandas. hampeh. hampagas. huh!

eh, lagi baik ada perut camni daripada takde perut kan? isk, insaf.. insaf..

bangun tedo lewat pagi tadi (yea, aku bangun lewat pagi sebab aku hanya tedo selepas subuh, jadi boleh dimaafkan di situ), aku rebus 3 ketul sosej, letak sos cili skit campur dengan blackpepper konon nak kasik sedap and letak dalam bekas siap dengan garfu apa segala pehtu makan lah aku sepanjang jalan masa on the way ke opis.

buruk ke eh perangai makan dalam kereta ni? dari rumah ke opis, aku akan berhenti di 2 traffic light. jadi, dia kedua dua traffic light tu lah aku amik kesempatan untuk makan sosej yang aku bawak tu. untuk traffic light pertama, layan je aku makan sosej sementara nak menunggu lampu merah bertukar hijau. kereta pun tak banyak masa tu, so, dapatlah aku makan dengan tenang.

... tapi, masa hentian kat traffic light kedua, tengah syok menyumbat sosej dalam mulut, baru aku terperasan driver keta sebelah tengah dok perhatikan aku sambil buat muka senyum kambing busuk tak mandi sepuluh hari. cis, sungguh memalukan siot. aku tau rupa paras aku adalah sangat hodoh waktu aku mensuap sosej tu ke mulut. eii.. benci! benci! sib baik lampu cepat tukar hijau lepas tu. kalau tak, sumpah aku tak tau nak bawak kereta dah lepas tu. hahaha.

dan, sosej ketiga telah berjaya aku makan masa kat parking keta.
burrpp.. Alhamdulillah.

eh, tadi aku cite pasal perut yang sakit kan? kenapa boleh jadi cerita makanan plak? isk, ape ape je lah.

gambarajah makanan yang aku sumbatkan ke perut semalam.
motif letak gambar ni? saje letak nak kasi terliur pehtu timbul rasa menyesal sebab tak makan donut sampai abis semalam siap boleh gado dengan ika and zura sape nak bawak balik donut untuk dihabiskan. huhuhu...


Kuih Koci
RM3.50 untuk sepuluh ketul


Donut Big Apple


gemok.. gemok.. gemok..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:04 PM  

0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder