Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, May 26, 2009
Pijad Dearie and Adi Harris

Lokasi:
Dewan Raja Muda Musa, Seksyen 7, Shah Alam.
Tarikh: 24 Mei 2009
Masa: Pukul 8 malam hingga 9.30 malam.


Pijad Dearie's Day!

After balik dari wedding Zura bebeh, bersiap ke wedding Pijad plak. Ini adalah majlis kedua yang aku pergi pada Ahad lepas.

Pijad ialah kawan kepada Izzah bebeh. Satu sekolah masa kat Sekolah Tun Fatimah, Johor. err.. ok, cukuplah info ni kan. Bukan sessi berkenalan pun. Hehehehe.

Wedding Pijad ni adalah lain daripada yang lain. Sangat unik sebab digabungkan dengan dua adat daripada dua negeri. Adat negeri Selangor dan Johor. Negeri kelahiran parent Pijad, Dato' Amir Sharifuddin and Datin Latiffah Endot. I really enjoyed the wedding because it was so unique compared to the normal one. Best!

Sekali lagi, silalah terima sorry saya sebab bukan setakat setting kamera yang ntah apa apa, malah aku pun boleh tetiba cam diserang penyakit Parkinson di mana semua gambar adalah agak bergegar dan bergoyang di sana sini. Mahunya tak, ramai orang kenamaan di sana sini. I segan you..


Ketibaan Pengantin Perempuan.
Cantik, simple and nice.

Pijad, you sangat lawa.
Sumpah, sangat lawa.


Cantik kan susunan mereka?
Tengoklah aku punya segan. Tak berani aku nak bergerak dari tempat duduk aku tu.
Snap dari jauh je. Motif aku nak segan? Entah. Hehehehe.


Ketibaan Pengantin Lelaki.
Very the gagah perkasa semuanya.


Ini sessi tol.
Haa.. ingat senang nak dapatkan anak dara orang? Sila lepasi sini dulu. Cewah..
First time aku tengok. Syok oh dapat angpow. Hiks.
Belakang tu pengantin lelaki, Adi bersama diiringi oleh ibubapa beliau, Dato' Adnan and wife.


Sorang duduk bersila, sorang duduk bersimpuh.
Sangat gagah dan ayu gitu.
I like!


Again, korang layankan je la semua pic ala ala Parkinson yang bergegar ni yea. Hiks.


Sessi Menepung Tawar


Ni masa sessi Ambo Ambo.
err, betul ke ek? please correct me if I'm wrong.
Dia cam baling duit syiling pehtu reramai pakat kutip.
Bebudak syok le. Kitaorang yang dah tua bangka ni, harus kontrol ayu.
Hahahaha. Takde maknanya ayu!


Makan Time


Masa ni, dah berani skit, terus gi dedepan snap pic pengantin. Puas hati aku. Bangga oh kerna berjaya melawan rasa keseganan yang melampau tu. Huhuhu..

Ololololo.. manjanya muka pengantin perempuan.
Nak ape la tu kan.
Hiks.

Pijad, congratulations dear. You guys look great together.
May you'll be blessed in all your future endeavors together.

The Gang.
Walaupun mostly ini adalah baru pertama kali jumpa face to face, mereka semua adalah best.
Superb. Sangat friendly.
I like them. I heart them.




cakaran cebisan
Untuk kedua dua majlis, gambar aku takde pun. Eh ada kot. Kat wedding Zura maybe ada kat kamera Izzah tapi kat wedding PIjad, adalah beberapa keping dan gambar aku adalah buruk. Hehehe. Alah, lagipun, sape nak snapkan pun pic aku bebanyak pun kan sebab semua sebuk nak snap pic pengantin je. Kang kalo sebuk snap pic aku, pelik pulak jadinya. Hahahaha.


Ok, bye. Aku mengantuk. Dah dua kali aku tersengguk depan PC ni. Sebelum masuk kali ketiga, better aku tedo sekarang. Hiks.

Selamat Malam Dunia

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:34 PM  

1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder