Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, December 3, 2008
Sejauh Mana Ko Tak Kisah?
aku tak kisah pun tentang past ko sebab waktu ko dengan bekas kekasih lama, aku takde lagi dalam hidup ko. jadi, apa yang berlaku antara ko dengan bekas kekasih, aku takkan amik peduli dan aku tak kisah. sekarang, bila ko dengan aku, aku terima ko seadaanya.

ko rasa, ko ikhlas tak bila ko cakap macam tu dekat kekasih sendiri bila memasing bercerita tentang kisah cinta lama memasing?

sejauh mana ko sanggup tidak kisah dengan kisah cinta lama beliau ataupun itu cuma ayat penyedap hati semata mata? macam mana kalau bekas kekasih kepada kekasih ko itu adalah kawan ko sendiri ataupun terdiri dari kalangan orang orang yang ko kenal?

hmm.. sebenarnya aku kisah. dan kenkadang, sebab terlalu amik kisah la yang buatkan aku akan amik jalan mudah. undur diri dan terus senyap. tapi, apa rasionalnya kalau amik tindakan macam tu ek?

arghh. emosi betul kalau pikir benda cam gini. siot sungguh. dah la PSP ilang ke mana.
huh. bosan.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 5:43 PM  

4 Comments:
  • At December 3, 2008 at 10:08 PM, Blogger Who Am I? said…

    mmg arr trime seadanye, tp jgn la duk sebot2 sgt...kang ade yg telan gigi kang...haha

     
  • At December 3, 2008 at 10:31 PM, Blogger cepotet said…

    who am i?
    ahahahaha. telan gigi ek? ok.. ok..

    mekasih babe. =)

     
  • At December 4, 2008 at 2:56 AM, Blogger Unknown said…

    ala.. tu ayat penyedap je tu dan ayat mula2..
    cube setahun 2 tahun, mula la keluar cite 4tahun lepas..

    psst:gambar sebelah dah mcm ayat2 cinta lak..hehe

     
  • At December 4, 2008 at 2:37 PM, Blogger chik star said…

    hurm memang erni.
    mase mule2 kenal mmg kite rase mcm xkisah, tpi bile lame2, bile time dye buka psai cite yg lepas2, bwat ktie rase ingin tahu lebih dalam.
    bile kite pakse dye bercerite, lastnye kite yang sakit hati.

    Pas tuh bile kite dh taw, serte merte rase tawar hati.
    Mule lar rase nk tarik diri.
    Tpi betul tu,, kite kne terime dye seadenye, masing2 ade pas msg2.

    *memule dulu as nages2 mahu putus.
    hihi

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder