Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Thursday, November 27, 2008
Otromen Lawan Raksasa

plan hari ni, beriya ia aku nak menaip pepanjang. maklumlah, mood menaip tetiba datang. sekali, migrain pun datang sama. gegar gegar kepala aku tahan sakit. ciskek, cikedis, cipanzi betul lah.

apapun, Alhamdulillah. bila sakit macam ni maknanya Allah ampunkan dosa dosa kecikku. selain daripada tu, boleh jugak aku curik tulang pi tedo. takyah tolong mak memasak kat dapur. oh mak, ampunkanlah anak mak yang pemalas ni. dan, doakanlah anak mak ni kurang sikit dapat migrain supaya dapat tolong mak kat dapur selalu. hikhik.

oklah, migrain ni. kena tedo kejap kasi lega. sambung kemudian.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 6:04 PM  

2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder