Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Sunday, November 30, 2008
Airmata Di Syurga

Tears In Heaven

by
Eric Clapton

Would you know my name
if I saw you in heaven?
Would it be the same
if I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
'Cause I know I don't belong here in heaven..

Would you hold my hand
if I saw you in heaven?
Would you help me stand
if I saw you in heaven?
I'll find my way through night and day
'Cause I know I just can't stay here in heaven..

Time can bring you down, time can bend your knees
Time can break your heart, have you begging please..
begging please..

Beyond the door there's peace I'm sure
And I know there'll be no more tears in heaven..

Would you know my name
if I saw you in heaven?
Would you be the same
if I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
'Cause I know I don't belong here in heaven..


dah berapa malam beliau suruh aku try dengar lagu ni tapi aku asyik lupa. malam ni, baru la ingatan aku macam bagus sikit. boleh la aku nak dengar lagu ni. tu pun sebab dia call tadi dan terus buat aku teringat nak dengar lagu ni. oh, mintak mintak dia tak baca apa aku tulis ni. hiks.

korang mesti setuju dengan apa yang aku cakap ni. bila kita suka seseorang tu, apa pun yang dia minat atau dia suruh, kita akan sedaya upaya akan cuba laksanakan sebaik mungkin asalkan benda tu tak memudaratkan dan menyalahi hukum hakam agama. contohnya, walaupun koneksyen aku sekarang lembab cam cipanzi (harap maklum ye, sekarang ni aku tengah online kat dalam bilik ni dengan menggunakan belas ihsan konsyeksyen diginet sebab adik aku tengah main game kat pc luar), tapi tetap aku gigih jugak cuba nak donlod lagu ni. sebabnya, boleh la buat aku layan perasaan sikit di kala kerinduan. dah katanya dia yang suruh aku dengar, lagi la gedik aku nak donlod lagu ni. kot la boleh bua aku layan karaoke ke nanti. ptuih. sebenarnya dia suruh aku dengar pun sebab nak ajar aku main gitar untuk lagu ni. kesian aku. kalau main gitar, satu lagu je aku tau. More Than Words. sebab tu la dia suruh aku try belajar lagu ni pulak.

ah, kalau korang tak setuju pun dengan statement kat atas tu, aku takdak kisah pun. tapi, aku memang camtu. tengoklah ni ha. sekarang dah pukul 3.36am tapi aku tetap gigih nak donlod lagu ni. dah la tu, baru 26% yang terdonlod dan aku kena tunggu lagi 6 minutes sebelum abis donlod. gila tak? tapi aku suka, so, takleh la nak banyak bunyi kan? kan beben kan?

eh, tapi aku suka la lagu ni. ikhlas aku cakap, walaupun lagu ni macam mendayu dayu tapi aku suka. syahdu ja. cam layan jugak la kalau nak dengar tetengah malam buta macam sekarang ni. hahaha.. poyo.

eh, ko kenapa? sukahatiginjalusus aku lah kalau aku nak jiwang. ada kaco ko? takdak kan? ok, kalau takdak. dok senyap sana. <-- ni untuk semua balaci, lalat ngan cacing cacing yang rajin mengendap aku kat blog beben ni.

oklah. aku dah malas nak menaip lagi dah. cadangnya aku nak upload lagu Tears In Heaven tu kat sini kasik korang dengar tapi aku dah abis menulis pun lagu tu lom abis didonlod. baru 57% dan masih ada 5 minutes sebelum abis donlod. siput sedut btol. makanya, korang kalau nak dengar, gi cari je kat sini occay?

aku nak tedo dah.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 3:43 AM  

0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder