Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Sunday, November 30, 2008
Adakah Hari Ini Hari Ahad?



hari ni hari Ahad. aku malas nak keluar ke mana mana. semalam dah kuar dengan mak bonda dan adik adik untuk gi membeli barang keperluan dapur. duit gaji pun dah separuh melayang untuk membayar segala hutang piutang keliling pinggang. sangat kesian kan? sekarang ni, aku dah mula belajar berjimat cermat. tak boros lagi macam dedulu. bila orang tanya kenapa aku kurang bershopping, jawapan aku cuma satu, "aku tanak jadi kawan syaitannirrojim."

padahal duit tak berapa nak cukup. haks. oh, malam ni plak ada orang offer nak belanja dinner. ok, terima kasih atas pelawaan. jangan terkejut kalau aku makan banyak ok?

pc lemau. slow gilos cam hape je. dah berat sangat la kot kan. manjang je donlod lagu aku ni. tunggulah bonus nanti. aku nak beli external harddisk baru. tu pun kalau aku dapat bonus. kalau tak dapat, tunggu belas ihsan dari orang orang tertentu je la. hint.. hint..

huwaarrghhh. mata aku ngantuk lah. cuaca pun seakan memahami je keadaan mata aku. mendung je. ayuh bobok yuh.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 5:38 PM  

5 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder