Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, December 1, 2008
Aku Benci Lelaki Gatal

senyum.

senyum lagi.

masih senyum.

dan masih sedang senyum.

ok, katalah aku gila. aku sikit pun takde peduli. ayat tipikal para blogger, ni blog aku, aku punya sukalah. hiks.

ok, sebenarnya ini bukan cerita pasal senyum tapi masa aku dalam keadaan sedikit marah tadi, tetiba ada suara buat aku tetiba jadi tersenyum. dan, perasaan marah tu pun menjadi sedikit surut. sebab tu la aku masih lagi tersenyum dalam marah. errr..?

oklah, sebenarnya, aku sangat marah dengan beberapa episod yang berlaku hari ni. aku marahkan lelaki lelaki gatal yang ada kat dunia ni. seriously, aku benci dengan lelaki gatal. sangat menyampah ok. isk bencilah!

tak kisah la kalau ko nak kata aku perasan ke ape sebab aku memang tau aku tak cantik pun. tapi, masalahnya aku jadi meluat kalau dengar ayat ayat macam ni dari mulut lelaki lelaki gatal yang suka mengorat sana sini.

contohnya:
  • eh, muka you macam kenal lah. kita pernah jumpa ke? boleh tahu nama?
  • suara you sedaplah. i suka nak dengar. boleh i tahu number telefon?
  • oklah. you dah sombong sekarang. memang sombong.

entah la kenapa aku tak suka cara mengorat yang semacam tu. aku rasa cara semacam tu adalah cara mengorat murahan yang layak untuk dotdotdot je. dan, bila mereka cuba mengorat aku dengan cara yang macam tu, aku pun terasa macam aku ni dotdotdot jugak. siot kan?

ko ingat senang ke nak jadi perempuan? bila kita layan lelebih, dikatanya kita murahan, gatal, miang, etc. kalau kita tak layan, kata kita perasan cantik, berlagak bagus, tak sedar diuntung and memacam lagi. habis tu, sebenarnya ko nak ape eh?

arghh.. aku benci lah lelaki gatal. serabut pulak aku nak mikirkan perangai derang ni. lantakkan la kau situ. janji dia bukan lelaki gatal. err.. ye kot kan awin, aju? hiks.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:35 PM  

6 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder