Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, December 13, 2008
Ikan Kembung Dengan Sambal Belacan Memang Sedap


Photobucket

hari ini hari gembira.

keluar makan makan. senyum senyum. renung sikit sikit (tak boleh renung banyak banyak, ada syaitan di sini sana. hahaha) dan jalan jalan. kemudian, balik rumah.

err.. kenapa takda sessi shopping eh tadi? pelik.. pelik..

susah jugak sebenarnya bila nak mulakan suatu perkara yang dah lama tak bermula. paham tak? tak paham? ok, takpe. takyah peningkan kepala untuk paham.


Photobucket


confirm berat badan naik berkilo kilo hari ni.

salahkan si dia. tiap kali borak, mesti asyik cerita pasal makan nasi bersama ikan kembung dan sambal belacan. buat aku terliur ja.

dinner malam ni, aku wat ikan kembong bakar dan tumbuk sambal belacan. berkali kali aku tambah nasi. perghhh.. lazatness!

Alhamdulillah.

along cakap,
nampak sangat angah dilamun cinta. sambal belacan ni pun sedap. sedap sangat.

acik cakap,
itulah namanya masak bersama kasih sayang. angah kan selalu cakap macam tu. memang sedap betul. rugi sape yang tak nak makan (merujuk pada adik yang sedang tedo tedo ayam)

along cakap lagi,
eh, memang sedap betul lah sambal belacan ni. memang sangat sedap.

aku? senyum malu malu dan berbunga bunga kembang dalam hati. hiks. ok, aku gedik.


Photobucket


temubual bersama Que Haidar dan Linda Jasmin di Astro Awani tadi sangat suwitlah. siapa tengok? aku doakan mereka kekal bahagia sampai ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat. amin.

Linda Jasmin nampak malu malu dan, bagi aku, itu yang harus ada pada seorang wanita. sangat lovely tau. dan, masa Que cakap, "cantik sangat.." memang nampak sangat keikhlasan beliau.

ah, nak kawin lah. sayang, jom..


Photobucket
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:45 PM  

6 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder