Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, December 6, 2008
Bos Aku Tengok Susuk

semalam, ada sessi airmata yang berlaku antara aku dengan bos. sooottt.. seeettt.. soooottttt.. seeeeeeettt.. buruk bunyi aku nangis sambil sedut hingus yang keluar. tapi bos aku nampak cool ja. tak jijik ke nengok muka hodoh aku time tu? ke aku memang menten comel walaupun tengah nangis? hakhak. sukahatiakulah nak perasan.

lepas dah abis sessi airmata tu, bos suruh aku gi buat satu salinan untuk file airmata tersebut. aku pun, sambil tunduk, gi la wat salinan untuk file tu. dah siap, aku gi balik kat bos untuk serahkan file salinan tersebut and bos aku tetiba boleh tanya aku, "did you watched Susuk? Ida Nerina is such a great actress kan? I tengok sampai 4 kali".

omaigod! bos aku, seorang lelaki bukan Melayu tengok Susuk? wuuuuuuu, ajaib. aku sendiri tak minat nak tengok untuk kali kedua tapi bos aku boleh layan sampai 4 kali. well, taste orang kan berbeza beza.

agaknya, kalau aku ajak bos aku layan cite Los and Faun dia nak tak eh? kalau dia nak pun blom tentu aku nak. hiks.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 6:14 PM  

6 Comments:
  • At December 6, 2008 at 6:27 PM, Blogger ^aNgRiAni^ said…

    akak tak penah lagi nanes dpn boss...hehehehehe

    bior sakit ati mcm mana pun..tahan jer...masul bilik baru lepas...agaknya muka boss kak riani tak encem kut...hiksss

    muahhhssssssss :d

     
  • At December 6, 2008 at 6:37 PM, Blogger cepotet said…

    ^aNgRiAni^,
    hikhik. dasat ah akak ni, nak nangis tunggu muka ensem je eh?

    alah kak, bos erni pun tak ensem tapi erni memang kuat nangis. ehhehehehe.

    :*

     
  • At December 6, 2008 at 10:56 PM, Blogger hUmmY said…

    kekeke!

    ape cite ni yang?

    sampai menanges dpan boss?

     
  • At December 6, 2008 at 11:09 PM, Blogger Cikgu Ije said…

    kak erni comel, salam kenal. =)

    amazing non malay suke cite melayu asli cmtu. kita yg melayu ni pun belum tentu nk layan cite tu. kan2?

    i added u in my blogroll, if u dont mind~

    hope to hear from u later.. tata kak erni

     
  • At December 7, 2008 at 2:18 AM, Blogger Keri AlHaj said…

    cuba tanya boss.. citer gang bass sekolah dia tengok tak?? huhuh

     
  • At December 7, 2008 at 11:59 AM, Blogger cepotet said…

    hummy,
    alah yang, i memang gini. kenkadang emosi lelebih. ahahaha. ;p

    goasop,
    err.. comel ek? mekasih. huhuhu. :p

    yeap, terkujat akak dik bila beliau cakap pasal Susuk sebab masa akak tengok tu, memang akak tak berkenan ahh cite tu. ;p

    akak rasa bos akak memang suka ida nerina sebab banyak kali dia sebut.

    i-chimera,
    err.. ahahaha. kompem bos tak tengok tapi erni yang tengok. hiks.

    tapi kan, erni rasa bos erni memang suka Ida Nerina tau. selalu beliau cite pasal filem Ida Nerina.

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder