Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, January 9, 2008
Aku Bukan Untukmu

Lagu :
Aku Bukan Untukmu
Artis : Rossa

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku

Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya

Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

kadang kadang, manusia lupa erti menghargai. lumrah manusia, hanya akan mula menghargai selepas kehilangan.
hurrmm..

mungkin benar tatkala kita kehilangan barulah kita menyedari. mungkin benar saat kita terluka barulah kita mengerti dan mungkin juga benar bahwa bila kita rasakan rindu yang sangat dalam barulah kita tahu seberapa besar makna dan erti seseorang bagi kita.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 2:03 AM  

7 Comments:
  • At January 9, 2008 at 7:06 AM, Anonymous Hannan said…

    babe,
    apsal jiwang karat ni semenjak dua menjak ni,
    ni merajuk ngan member ker merajuk ngan pakwe ?
    hahah. cheer up will ya?

     
  • At January 9, 2008 at 4:57 PM, Anonymous Miss Su said…

    uhuk uhuk sedey nyerr
    nape perlu terjadi sumer ini?
    ohh tidakkkk!!!

    bebeh, nnt kite selidik lg psal guys eh! bagus dpt tau kebenaran dr mulut dieorg sndri cam smlm
    "Lelaki ni blh syg rmai org"

     
  • At January 9, 2008 at 5:11 PM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    err.. hahahaa. mana ade gaduh ngan pakwe la. pakwe pun dah takde. kekasih hati sume dah lari. *sengih*

    sesekali nak layan perasaan. tak salah kan? *kenyit*

    suraya abu bakar,
    hurrmm.. entahlah bebeh. kena sabar je la kan. *senyum kelat*

    ok, later kita wat meeting kat kedai kopi lagi nak? huhuhu..

     
  • At January 9, 2008 at 7:47 PM, Anonymous :: Cikgu Wiween :: said…

    Angah..jiwang sey.layan perasaan ek.hehe

    Aku sgt berkenan dgn lakaran kat bwh tu ngah.kimslm kat pelukisnya yer.heheh

     
  • At January 9, 2008 at 11:16 PM, Anonymous Heartless Devilish said…

    erni..jgn dilayan sgt perasaan jiwang tuh...nanti meleleh air mata tau..
    be strong tau...
    be power puff gal...

     
  • At January 10, 2008 at 12:42 AM, Anonymous Lily.Lulu said…

    jangan cedey2 kay ...
    be strong girl .

    do take care
    and salam maal hijrah

    :)

     
  • At January 10, 2008 at 3:28 AM, Anonymous cepotet said…

    -wiween-,
    sesekali jiwa kacau win. nak wat camne kan?

    oh, pelukis ni staff aku. insyaAllah, kalau jumpa, aku kimsalah. *senyum*

    heartless devilish,
    hmm, erni tak suka sangat power puff gal. tu kartun peberet acik. erni suka sailormoon S! yehuuuuuuuu! *kenyit*

    lily.lulu,
    thanks lily. insyaAllah..

    salam maal hijrah utk u jugak. *kenyit*

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder