Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, January 8, 2008
Hari Yang Penat
hari ni cuti. tapi tak rasa cam cuti pun. seperti yang aku nyatakan sebelum ni. pepagi lagi, aku dah kena gi UiTM. sebab kena settlekan pasal pendaftaran untuk sem baru. ingatkan, leh la nak bayar terus duit yuran. sekali derang kata takleh sebab aku kena tunggu pengesahan lecturer dulu. huh, banyak hal la plak.

sampai opis, terus call Tuan Syed untuk suruh dia approvekan sume subjek yang aku register. ingatkan leh la aku nak gi bayar esok kat Bank Islam. sekali, tengok kena tunggu bill statement upload kat system dulu. cait, tak up to date langsung! makin melambatkan keje orang je.

lepas settle pasal UiTM, petang tu, ade meeting plak kat opis. huh! ingatkan ramai yang datang. sekali tengok, beberapa kerat je. huh sekali lagik! buang masa btoi. dah la meetingnye dua jam je. memang bebetul buang masa! sib baik la aku ade few things yang nak kena settle kat opis tu. at least, ade la jugak aktiviti yang berfaedah bleh aku buat. kalau tak, memang aku akan rasa sangat sia sia. walaupun bleh claim, tapi berapa sen sangat berbanding ngan masa aku yang terbuang tu. tak berbaloi langsung!

after meeting, siapkan keje yang perlu disettlekan then terus gerak balik umah. singgah ke umah Taman Tun. jumpa izah, cik su & zura. borak borak kejap pasal cite memasing, borak tentang pompuan gila from neraka yang tak abis abis mengganggu tu and kuar makan beramai ramai kat pantai dalam.

masa lepak makan tu, macam macam benda yang kitaorang bualkan. dah mengalahkan ahli politik yang suka berkempen kat kedai kopi ja. hmmm, ini sudah bagus. bebeh sume, kita dah boleh jadik ahli politik la. kita boleh lepak kat kedai kopi lama lama sambil berkempen. satu perubahan yang bagus tu. hakhakhak.

tu je cita untuk arini. tak sempat nak pi shopping ke memana pun. malam ni, kena tedo awal. esok ade meeting lagi kat TGi Friday. tadik, dah bitau bos yang aku cam malas nak pegi esok tapi dia suh kasik reason lak kenapa aku malas. hmm, nak tak nak, terpaksalah aku pergi. alahai.. malasnya!

oh ya, Salam Maal Hijrah untuk semua. aku punya seketul azam untuk Maal Hijrah ni. tapi, lenkali je sambung. aku dah ngantuk. hari ini aku sangat penat.

tata~!
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:22 PM  

5 Comments:
  • At January 9, 2008 at 7:07 AM, Anonymous Hannan said…

    u ni erni..
    busy mengalahkan tok kadi tau x?
    babe, bawak bertenang..
    x lari ni dunia ini dikejar...
    kalau kejar pon x semestinya dapat..
    jalan2 slow.. take ur time :)
    heheheh... be cool dear ,

     
  • At January 9, 2008 at 2:59 PM, Anonymous f.i.f.i.E said…

    nape sedey² nihh?
    meh sni meh..
    be kewl yerr..=)

     
  • At January 9, 2008 at 3:50 PM, Anonymous shasha said…

    salam maal hijrah dan selamat menghadiri kelas..

     
  • At January 9, 2008 at 5:04 PM, Anonymous cepotet said…

    hannan,
    err.. tok kadi bz ke? bz kawinkan orang eh? hikhik.

    hmm, kalau bleh, memang nak bertenang tapi life kat sini semuanya kena cepat. kalau slow slow, memang melepas la u. tapi, takpe. i dah cool down skit skrg ni.

    f.i.f.i.e
    err.. tak sedih. just rasa kehilangan je. tapi dah ok skit ni. *senyum*

    shasha,
    salam maal hijrah juga. thanks shasha! *kenyit*

     
  • At January 12, 2008 at 9:32 PM, Anonymous fairy said…

    oo kamu student uitm jugak ye..
    give me 5 :p
    fac mane?

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder