Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, April 6, 2009
Kawan, Sahabat Atau Musuh?

kawan dan sahabat. sama tapi tak serupa. mana satu yang kau mahu?

kecik hati? mungkin.
kecewa? mungkin.
marah? mungkin.
sedih? mungkin.

bila susah, kita yang dicari. bila dah rasa senang sikit, mula lupa diri. manusia.. manusia..

jumpa hampir setiap minggu. ber-online bersama, berkongsi cerita saban hari tapi alasan penat yang digunakan untuk satu perkara yang mudah? aih..

hey kamu, kamu dan kamu. aku tak heran kalau hilang kawan macam kau. malah, aku menyesal kerana pernah menganggap kau sebagai sahabat.

mulai sekarang, kau bukan kawanku, malah kau juga bukan sahabat. tapi, kau juga bukan musuh. anggaplah aku tak pernah mengenali kamu.

terima kasih.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 3:05 PM  

2 Comments:
  • At April 6, 2009 at 3:28 PM, Blogger Unknown said…

    hurm...senang ke nak cr kawan zaman skang nie..???kawan nak bergolek, bergelak, bersuka ria bersepah la sis tp yg bley duk nangis sesama bley paham perasaan kita maybe 10 dalam seribu pun payah...tp camne pun kita tetap perlukan kawan jugak so pandai2kan la bataskan level2 kawan tuh...hak hak hak..aku kawan yg nak merosakkan banyak la tp aku pollow je....chanteq...

     
  • At April 10, 2009 at 5:44 PM, Blogger MOLY said…

    susah nak puaskan hati semua orang termasuk diri kita sendiri

    bila berkawan mmg banyak dugaan
    bukan senang nak cari yang sekepala juga

    what ever it is, yang penting ikhlas, jujur dan sentiasa tau batas2 seorang kawan

    be happy k !!
    :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder