Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Friday, March 27, 2009
Ultraman Taro Yang Lemah

aku adalah lembik sekarang ni. kalau aku adalah ultraman taro (rindu kat chika), mungkin akan keluar signal warna merah kat dada aku ni menandakan kelemahan aku sekarang. wah, tak sedar diri btol aku ni. elok jadi manusia, nak berangan jadi ultraman taro plak. macamlah mampu sangat nak lawan raksasa ye tak? kekekeke. ok, sedar diri.. sedar diri..

minggu ni adalah minggu yang penuh dengan aktiviti bagi aku. di samping aktiviti wajib iaitu mencari rezeki setiap pagi, ditambah pulak dengan aktiviti aktiviti sampingan yang lain. bermula dengan kepulangan ke kampung halaman selama 4 hari 3 malam, bersambung dengan one day trip ke Kuantan yang enjoy tapi memenatkan, bersambung pulak dengan team bonding dept aku semalam di Coco Banana, Sunway Pyramid. dan, termasuklah beberapa aktiviti yang bakal menyusul kemudian. oh my..

siapa curik gambar aku ni, aku sepak dia sampai pengsan.
awas, aku serius tau!


sekarang jam dah menunjukkan pulak 11.35 malam. dan, kalau dikira, ini bermakna, aku sudah tidak tedo selama 27 jam. hebat tak? hebat kan aku? boleh dapat anugerah tak? ceaa.. perasan hebat. hiks.

dan esok, insyaAllah aku akan join sebagai volunteer untuk team opis aku sempena Earth Hour malam esok. mau ketemu? marilah!

gudnite. sekian sahaja cakaran saya yang takda membawa keuntungan apa apa. saya mau cuba lelapkan mata. oh, mata, tolonglah tedo.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:36 PM  

0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder