Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, April 18, 2009
Demam Bermusim

semalam, lepas balik keja, singgah kejap beli buah betik sepotong. elok nak masuk kereta, terserempak kawan lama. borak ala kadar je sebab lama tak jumpa. tak tau nak borak apa. segan pun ada.
tapi dia tegur,

kenapa muka nampak macam orang sakit? tak sihat ke? - kawan
eh, takde la. sihat, Alhamdulillah. maybe kurang tidur kot lately ni. muka pun jadi kurang berseri. hikhik.- aku

tu je la aku jawab. sebab, aku memang dalam keadaan yang sihat. Alhamdulillah.

tadi pagi, lepas bangun tedo, aku sebuk dok pikir nak buat apa sepanjang hari ni. cuti hari weekend ni, bosan sikit nak keluar merayau. shopping kompleks dan kawasan sekitar confirm sesak. rimas lah.

tengah sebuk mengemas bilik, adik aku tegur;

angah sakit ke? muka nampak macam orang sakit. - adik
err.. sakit? takde lah. muka je kot. padahal sihat dan cergas ni. - aku

apsal semua orang pikir aku sakit eh? aku takde pun rasa aku sedang sakit. cuma sakit hati sebab Saturday next week kena keja petang je la. nak tukar, macam tipis je harapan. oh, ya la. aku bukan sakit. tapi demam AF kot. huhuhu..

poyo je la sape yang konon konon tak tengok AF tu. kalau tak tengok, camne leh tau nama setiap pelajar? opss.. sape makan cili, dia la rasa sambal kan? puiii!
Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 3:15 PM  

1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder