Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, January 10, 2009
Biggest Full Moon Tonite




bulan malam ini. mengambang penuh. cantik kan?

aku suka merenung bintang dan bulan. bukan kerana angau bercinta ke ape tapi memang sejak sekolah lagi.

masa kekecik, kalau kitaorang nangis waktu malam, atuk mesti akan dukung kitaorang keluar rumah and tunjukkan bulan kat awan sambil main tepuk tepuk mulut dengan tangan sambil cakap, "Bu..Bu.. Bulan. Bu.. Bu.. Bulan!". err, korang tau tak permainan tu? even sampai sekarang pun, aku adik beradik akan gunakan taktik yang sama kat anak buah aku.

sekarang ni, kalau tengah drive, kalau aku nampak bulan besar, aku akan main kejar kejar dengan bulan. seronok tau. dan masa sekolah dulu, aku suka sangat subjek Sains. tentang bintang dan buruj. tapi sekarang dah ingat ingat lupa. yang aku ingat, Buruj Pari, Buruj Bajak, Buruk Biduk, Buruj Belantik. err.. lagi ape eh? ada 88 kot tak silap. aih, nanti tanya angkel google lah.

nak gi nengok cerekarama jap.

cakaran pesanan
pada sesiapa yang nak mengambil gambar bulan ni, sila creditkan sekali kepada tuan punya gambar, encik sibikos. jangan jadi macam kes bulan senyum dalam entry yang lepas, aku tahu ada beberapa pihak yang mengambilnya tanpa meletak kredit kepada empunya gambar. ooo, ingat aku tak tau eh? isk, isk. bukankah itu namanya mencuri? susah ke nak letak kredit kat empunya milik? aduhai, manusia..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:13 PM  

0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder