Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Friday, January 2, 2009
Happy New Year 2009
Photobucket


Alhamdulillah, aku masih lagi hidup dan merasa nikmat di muka bumi ni.

kalau tahun tahun lepas di mana setiap kali tahun baru, aku akan berjalan secara muhibah dengan adik atau kawan kawan semata mata untuk bermain buih semburan dan menonton bunga api sambil menonton konsert yang diadakan. dan biasanya, tempat pilihan, haruslah di kawasan sekitar The Curve atau Cineleisure, Damansara. dekat dengan rumah katanya.

sambutan kali ini plak agak berlainan sebab aku sambut di kampung bersama keluarga tercinta. sama sama mengaji dan mengkhatam Quran dan diiringan dengan majlis doa selamat secara kecil kecilan. terima kasih mak kerana sanggup bersusah payah dan bertungkus lumus memasak pulut kuning bersama gulai telur dan rendang ayam. i love you forever and ever mak.


pahit manis yang dilalui sepanjang tahun 2008 akan dijadikan sebagai satu pengalaman, iktibar dan pengajaran buat aku. syukur kepadaNya kerana aku menjadi salah seorang hambaNya yang dipilih dan diuji dengan dugaan dugaan yang telah membuatkan aku menjadi seorang yang lebih matang dan tabah.

sedikit pesanan ringkas buat insan insan tertentu yang sentiasa bersama saya di kala susah dan senang sepanjang tahun 2008 yang lepas, thank you for the opportunity, the inspiration and their unwavering support.

Photobucketmak and abah,
thank you so much for all you’ve done for me. the advices you gave me and the things I’ve learned, I’ll never forget. you’re a great parent. thank you so much for been incredibly supportive at every point in my life - both in terms of my career and my personal life.

Photobucketadik adik perempuan yang nakal,
angah sayang korang sesangat. acik and Syuhada, tahniah sebab dapat further study. kompem angah akan miss korang banyak banyak nanti. both of you've been really funny. sangat best. I can’t tell you guys how much you make me smile even when I feel awfully stressed out. sorry sebab kenkadang angah suka melazer kat korang. tapi, selagi angah suka nak bebel, nagging bla bla yada yada kat korang, itu maknanya angah sayangkan korang. and, angah promise akan jadi kakak yang sentiasa menjaga korang sampai ke akhir hayat. insyaAllah.

Photobucketadik adik lelaki cool,
korang ni semua memang sangat cool lah! especially Adi Putra. the best brother that i ever had. and for Asyraf, tahniah untuk PMR yang cemerlang itu. nanti tuntut hadiah ok?

Photobucketbebeh bebehku,
I never imagined we could be this close. I bet you guys know how much of a drama queen I could sometimes be. but what the heck, I just wanted you all to know how much I love you guys. sayang korang sesangat. friends forever bebeh. ingat, 2009 ialah tahun kita. horaaayy!

Photobucketmr boss and seriru opis,
thanks for believing in me. it’s been great to work under your supervision. kak aby and kak wan, you really helped me realize how much I can be needed elsewhere outside the office. and for dieba, I enjoy talking to you. its great to have a worthy debate sometimes. if you ever need me, just text me yea.

Photobucketpara blogger yang dikenali,
thank you coz menjadi sahabat maya yang sangat supportive. its been fun knowing all of you (walaupun just dalam dunia maya). untuk adik amy, adik yonna and adik chika, korang memang sangat comel. you're a true sweetheart. stay nice and cute always. aju and awin, thanks for always be there for me. hope we’ll keep in touch always. kak mya, kakak adalah yang terbaik. thank you kakak. and to the rest, korang semua memang besh. sorry sebab tak mampu nak tulis semua nama. pepaham je la kan. blogger bukan sorang dua ye tak? hiks.

last but not least, thanks for the memories and the wonderful experience that I had as well. it was fun and a very memorable year as I can say. I’m sorry if I have ever hurt anyone’s feelings, I really never meant it.

Happy New Year.


cakaran compang camping


Photobuckettahun ni, satu organizer pun aku takde. berlainan betul dengan tahun tahun lepas, berlambak organizer yang aku dapat sampai siap boleh buat free gift untuk adik adik. oh, rupanya aku bukan lagi seorang kekasih kepada seorang businessman. lupa pulak. hiks.

Photobucketkalau tahun sebelum ni, penuh kalendar untuk digantung di sana sini. bukan setakat organizer, kalendar 2009 pun aku takdak melainkan kalendar poket yang kecik untuk disimpan di dalam purse. itupun free gift dari Rozzane sebab beliau dapat banyak dari Burger King. terima kasih Burger King dan Rozzane. walaupun aku jarang makan Burger King, tapi dapat jugak kalendar dari Burger King. terharu seh. eh, sape ada kalendar lebih? boleh kasik saya tak? huhuhu.. tak malu kan?

Photobucketmasuk hari ni, dah dua hari aku tak makan nasi. err.. rasanya apa makna tersirat dalam ayat ni?

Photobucketaku baru tersedar yang aku belum mandi lagi masa aku menaip entry ni. tapi, kenapa badan aku tak busuk pun? oh, mungkin sebab aku dah mandi selama lebih sejam semalam. hahahaha. mati la kena bayar bil air yang tinggi bulan ni.

ok, sekarang nak pergi mandi. tata.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:48 AM  

4 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder