Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, January 6, 2009
Kat Opis Aku Pun Sama Je
beli la yang ni. elok tau. si nor*** pun beli. katanya berkesan. putih melepak mukanya.
hmm.. takpelah kak. saya takut pakai sebarangan. muka ni sensitif skit. biarlah saya hitam tapi tak berjerawat. orang Malaysia katakan. ehehehe. (gelak gelak nipis)
eh, perfume kau tak nak? cuba kau tenyeh pergelangan tangan kau kat situ. boleh tau bau dia.
err.. saya baru ja beli perfume sampai 3 botol masa warehouse sale aritu. kalau saya beli lagi kang, tamak plak rasanya. tak nak la kak. (aih, kakak ni, beria betul suruh aku beli barang dia nampaknya)
haaa.. ni kau tak nak? orang kata, barangan pakaian dalam produk diorang ni bagus. try la satu.
bagus macam mana tu kak? ada macam Blush tak? ke La Senza ke?
tak tau la akak bagus macam mana. akak tak penah try. orang je cakap kat akak. cuba la beli satu. akak kasik diskaun.
aduh akak. ye la, saya amik yang ni. deal yea? sorry kak, saya kena pergi ni. saya banyak keja tak siap lagi kak.

lastnya, aku beli la jugak sehelai/satu barang dari produk yang kakak tu jual. aduhai, pandai betul orang berniaga ni menjual kan? manis je mulut. produk yang tak penah dicuba pun dikata bagus. lagi aku menolak, lagi la dia mempromote. satu persatu buku produk tu ditunjukkan kat aku. hehehehehe. kelakar pun ada.

err.. korang ingat orang keja gomen je yang suka wat jualan langsung ala ala party tupperware tu? kat tempat keja aku pun ada tau. meriah gitu.

tempat keja korang ada? produk apa yang selalu dijual eh? bagus ke eh? agak agaknya, kalau korang boss, korang kisah tak?


keja gomen best tak?
kasik pendapatan skit boleh?



Sesuatuline sekarang hampeh betul eh? grrr.. very the siput sedut. nak ber-blogging pun stress. err.. syarikat stimik bukan gomen lagi kan? hiks.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 12:52 AM  

6 Comments:
  • At January 6, 2009 at 1:42 AM, Blogger Keri AlHaj said…

    keja gomen??? tak tahulah bagus ke tak? tak pernah pun kerja dgn gomen... tapi baguslah lah kot... nanti ada pencen... heheh... jadi cikgu jugak ke?

     
  • At January 6, 2009 at 7:05 AM, Blogger dir&fara said…

    keje gomen eh?? fara pun keje gomen kat mbjb.. erkkk.. nak tahu lebih lanjut kene la tggu mlm nanti.. mlm ni fara yg jage blog.. dir nak coti.. hehe

     
  • At January 6, 2009 at 7:35 AM, Blogger fysal said…

    kerja gomen ni tgk pada profesion yang kita pilih..klu cam profesion fysal ni rasanya klu dapat offer yang lebih tinggi dari swasta..klu boleh baik chow..tapi tulah kelebihannya..ada pencen dan GL untuk rawatan percuma di hospital atau di klinik kerajaan

     
  • At January 6, 2009 at 10:28 AM, Blogger Cikgu Ije said…

    lagi2 time gaji masuk.. lagi byk la brg yang di promote kan. uhu.

    *padahal x keje lagik. huks

    kalu g practicum kat sekolah, cikgu2 sebok tgk barang kosmetik, kain, tudung, keronsang, tupperware.. mcm2~

     
  • At January 6, 2009 at 1:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    all the best for the interview yer..jadi pegawai kerajaan lah ni :D

     
  • At January 6, 2009 at 8:53 PM, Blogger Mrs.Sheikh said…

    wah2....yang..SPA tu..:)
    rezeki tu pi ajer la..
    pencen ada... hotel2 dpt diskaun tgk pada gred la kan...

    mmg la lurus skit keje gomen ni tp itulah, busuk2 pun kerajaan kita gak kan :P

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder