Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, January 12, 2009
Besday Party Iera

morning all.

mood aku arini light light je. isnin katakan. maybe hari ni akan sambung lagi bz sebab dok sebuk buat proposal ngan action plan for 2009. dah la kepala tengah tingtongteng, entah apa la action plan yang aku akan buat nanti yea? hehehehe.

oh ya, semalam takdak entry langsung. aku malas nak menaip. balik keja, sepantas kilat temankan Idora ke Secret Recipe untuk membeli brownies sempena besday party Iera.

banyak jugak makanan yang disediakan oleh Dieba and bibik. rosak diet aku, uceh. ada mee kari, bihun goreng, bubur kacang, brownies choc walnut, snack and buah mata kucing serta mandarin orange. oyya, ada jugak air kurma mas cotek. aku tak berapa gemar la air kurma mas cotek tu tapi boleh la kalau nak telan seteguk dua. biasa la kan, kalau dah namanya benda benda untuk kesihatan ni, ada je la yang takleh diterima dek tekakku. hiks.

lepak kat besday party Iera sampai pukul 9.30 malam. tu pun sebab asyik masyuk layan filem Titanic kat Star Movies. tapi tak tengok abis sebab mata pun dah kuyu gila. naik atas jap lepak kat bilik Caca ngan Idora dan terus balik.

sampai umah, nengok majlis perkahwinan Mawi-Ekin and terus tertedo. tersedar pun pukul 12 tengah malam. busuk gila perangai. dengan tak mandinya, tak cuci muka apa bagai. hish, buruk sungguh lah.

pagi ni, takyah sesapa kejutkan, pukul 5.03am aku dah bangun. dasat kan?

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 9:39 AM  

2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder