Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, December 22, 2008
Mereka Juga Ingin Berubah

bila kita baik, orang kata kita berpura pura. bila kita buat jahat, orang akan ingat sampai bila bila. kenkadang, manusia lagi cepat menghukum mengalahkan Dia. tak baik wooo perangai cam gitu. huhuhu.

dulu aku ada penah cita pasal kawan aku nan sorang ni. dari seorang pengkid yang sangat dikenali, menjadi seorang perempuan ayu yang lemah lembut. ingat lagi tak?

sebelah tu, tetap nak interframe jugak.
hiks.


dulu kan aku cakap beliau ada kekasih yang jugak sama sama berubah dari songsang menjadi seorang yang lurus kan? malangnya, kekasih beliau telah kembali semula dengan keadaan yang dulu. iaitu menjadi songsang semula. dan, dah break off pun mereka. sedih kan?


sebagai sahabat, aku selalu kasik dorongan kat beliau supaya tabah dan teruskan dengan niat suci beliau untuk berubah. jangan kerana cinta semata mata. walaupun kenkadang beliau akan mengeluh sebab rindukan bekas kekasih beliau tapi aku yakin, beliau mampu teruskan dengan niat yang baik tu. amin.


siapa kata mereka ini tak boleh berubah? ternyata kamu silap. kitaorang yang berkawan dengan mereka ni pun selalu kena tempias kutukan orang orang yang suka jadi mak nam, kiah, bedah segala. tapi, aku peduli apa ye tak? yang penting, sama sama la kita doakan moga beliau berjumpa dengan pasangan yang bebetul boleh menjaga beliau dengan baik.

sebelum aku nak tulis ni kan, aku siap mintak kebenaran beliau lagi tau. ingat senang ke? entry ni bukan untuk tujuan publisiti murahan atau apa apa yang sewaktu dengannya. cuma, aku nak berkongsi dengan kalian, bahwa golongan seperti mereka juga mampu berubah. renung renungkanlah..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 12:43 AM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder