Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, December 20, 2008
Kalau Ada Pembantu Peribadi Kan Besh

adoi, hari ini memang bz betul. terkejar ke sana ke mari. hey, kenapakah rakyat Malaysia ni kaya raya sangat eh? kereta sorang satu sampai sesak jalanraya. shopping tak abis abis sampai penuh parking sana sini. eh, tak baik merungut. syukurlah negaraku aman. Alhamdulillah..

tapi, indahnya kalau aku ada sebuah seorang pembantu peribadi. bukannya nak suruh buat benda yang susah pun. cuma perlu buat perkara perkara di bawah ni sahaja.
  • baca semua sms yang belum dibaca kat henpon aku yang dah berjumlah sebanyak 63 tu. kemudian, delete semua sms yang tak penting sebab, jumlah sms terkumpul dalam peti masuk aku sekarang adalah sebanyak 2237. aku pun tatau camne leh jadik sebanyak tu. beranak sms ke pun henpon aku ni?
  • jadi pemandu peribadi supaya senang aku nak ke sana sini. sense of direction aku ni dah la sangat teruk pehtu pulak, aku senang naik angin kalau aku disuruh memandu ke sana sini tanpa arah jalan yang betul. masa tu, memang seisi kereta akan semacam men-tikus bila nampak aku dah marah. bayangkan, dengan bekalan GPS pun aku boleh sesat. dan, bila dah sesat tu, suara kat GPS tu pun boleh buat aku rasa annoyed. mula je rasa nak hempuk benda alah tu. keji eh perangai? sian acik ngan adik tadi sebab cam takut ja bila aku dah mula memanaskan diri nak mengeluarkan aura amarah. sib baik arjuna ku call. semuanya gara gara nak ke jalan Klang Lama yang sangat entah hapa hapa tu. mujur berbaloi. kalau tidak.. ahahahah.
  • tolong mengangkut barang barang yang aku dah shopping sebab, aku memang tak suka pegang barang yang aku beli. dan, oleh kerana itulah, time nak membeli belah, aku prefer keluar dengan adik beradik kerna mereka sahaja yang memahami perangai aku yang mengada ni. adik adik, i love you so much. hiks. oh, sebut shopping, aku jadi sedikit pilu sebab orang lain seronok boleh bershopping sana sini dengan duit bonus tapi aku belum boleh. semuanya kena pendam dulu. tak aci tau. bonus kitaorang dapat lambat. sob.. sob..

haa, senang kan kalau jadik pembantu peribadi aku? haih.. kalaulah harga untuk membayar seorang pembantu peribadi seumpama membayar harga roti Gardenia Delicia Choco Raisin, dah lama aku ambik pembantu peribadi untuk diri sendiri.

berangan tak salah kan? kan beben kan? Photobucket


thanks Kiki for the lovely gift
*senyum*

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:55 PM  

2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder