Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Thursday, December 18, 2008
Aku Tak Suka SMS


aku ada 36 sms yang belum dibaca. sebabnya? sebab aku malas.

aku tau, ada dikalangan kamu, kamu dan kamu yang menghantar sms kat aku tapi mintak sorry, memang aku tak bukak semua sms sms yang masuk. aku dah pesan sesiap kat ahli keluarga dan orang orang penting, kalau ada hal kecemasan, sila call je aku. takyah nak kedekut kredit sangat. tariff call sekarang tak macam dulu. dah murah sesangat bagi aku. semua syarikat telekomunikasi sekarang sedang berlumba lumba untuk turunkan tariff call untuk tarik hati pelanggan.

so, kalau rasa urgent tu, pepaham je la yea.

seminggu lepas, aku dapat sms ni:-
jejaka ini baru membunuh diri kerana putus cinta dengan kekasih beliau. beliau ingin hebohkan kepada dunia tentang kecurangan kekasihnya dengan menghantar sms ini ke seberapa ramai orang yang boleh. sila forwardkan sms ini kepada 10 orang yang lain. jika anda tidak fowardkan sms ini kepada 10 orang yang lain, hantu jejaka ini akan datang memburu anda.
ya rite!

dah seminggu aku tak fowardkan sms tu, apsal hantu jejaka tu tak datang memburu aku eh? nak tengok sikit hensem ke tak jejaka tu. nyeh..

fuhh, sangat pentipu ok. kalau adik bradik aku yang send sms berupa sebegitu kat aku, dah lama agaknya derang makan sup selipar masakan aku.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 10:06 AM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder