Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, January 14, 2009
298 New Messages

semalam, kak Farisya call untuk jemput ke majlis Aqiqah anak beliau pada hujung minggu ni. of course la mek akan pergi sebab dah lama betul tak jumpa dengan kakak aku nan sorang ni. mesti makin cantik bila dah jadi seorang ibu.

masa tengah syok berborak cite ini itu ape segala tu kan, tetiba haaa, hambik ko. sekali aku kena bebel plak pasal malas reply sms. sebab, kak Farisya ni rajin gak la menulis sms kat aku. kenkadang, bila aku call, kalau anak dia tengah tedo, dia ajak je aku main sms sebab kalau cakap tepon kang, bising katanya. takut baby terjaga. kira munasabah la jugak kan? tapi, knowing me yang memang pemalas nak type sms, jangan haraplah nak setuju pun. hiks. sorry kakak.

pehtu, aku pun bitau la kat dia yang sms aku sekarang ada dalam 200 lebih yang blom dibaca. lepas tu, hambik obat. lagi la berbakul bakul bebelan yang aku dapat. hahahaha. tapi sikit pun aku tak heran. seronok tau dengar orang bebel ni. nak plak yang suara lembut gemalai macam kak Farisya ni. paling syok lagi bila dia cakap, kalau aku gi umahnya nanti, dia akan settlekan semua sms sms kat henpon aku tu. hikhik. untung kan?



as of yesterday nite, at 11.23pm, aku ada sebanyak 298 new sms yang belum dibaca. ha, camne tu? kalau sesapa yang send sms kat aku tu, aduhai, mintak sorry sangat eh. memang tak sempat nak baca atau nak reply. pehtu plak, sms ni banyak makan bateri la korang. aku dah la takde charger. dah berbulan ilang ntah ke mana. dulu masa adik Syuhada ada, boleh la aku pinjam charger adik. sekarang ni, kalau nak charge, tunggu aku kat opis je la. pinjam charger bebudak lain. huhuhuhu.

kira alasan semua tu munasabah tak eh? boleh dimaafkan tak? hiks. tapi aku betul ni tau. bukan sekadar alasan je tau. tak tipu ni. hehehehe.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:20 AM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder