Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, November 26, 2008
Belajar Sampai Ke Negeri China

Alhamdulillah.

dua orang adikku dapat sambung belajar lagi. acik dapat masuk Kolej Kejururawatan di Perak. memang itu yang beliau idam idamkan dari dulu lagi. harapnya, berbekalkan pengalaman kerja sebagai nurse selama 5 tahun tu akan memberi peluang yang lebih cerah untuk acik. insyaAllah.

Syuhada plak dapat sambung belajar di Politeknik Mukah, Serawak dalam Jurusan Mekanikal Engineering. tapi, beliau macam tanak pergi je. jauh katanya. hmm.. aku dah puas memujuk. nanti aku akan pujuk lagi. bukannya lama pun kalau nak gi belajar. pejam celik, pejam celik, dah abis. kan beben kan?

aih, tetiba aku pun rasa nak gi belajar. dapat gi belajar jejauh kan besh. sedih jugak kalau acik ngan Syuhada takde. nanti takde la peneman aku bergelak ketawa kat umah. aish, sebak plak rasanya..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:34 PM  

2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder