Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, July 28, 2009
Lintah Di Muka?

Banyak cerita yang tertunggak. Sekarang ni, susah sikit aku nak update sebab PC kat rumah aku sedang sakit tenat. Penat dah aku cuba godek sana sini, pun masih sama. Ini pun, aku update kat opis.

Aku baru balik dari suatu tempat sebenarnya. Belum habis penat ke Krabi, Thailand aritu, aku berjalan lagi. Sabtu dan Ahad lepas, aku dan bebeh bebehku ke Johor Bharu kerna salah seorang bebehku bertunang. Tahniah bebeh!

Balik dari Johor Bharu, aku ke Sekinchan, Kuala Selangor pulak join teambuilding opis. Agak penat tapi sangat menyeronokkan. Dapat belajar suasana kampung yang sangat menarik. Bakar bahulu, kutip Siput Remis di tepi laut, bermandi selut sambil mentanam pokok bakau and memacam lagi.

On the way back tadi, banyak jugak tempat yang kami singgah. Salah satunya ialah membuat Rawatan Bekam Lintah. Rawatan ni takde paksaan pun tapi ikut pada sesiapa yang nak merasa.

Dan aku pilih untuk letakkan lintah kat muka. Kekonon nak licinkan muka and buang darah kotor. Hikhik..

Lintah yang kurus..

menjadi gemuk kerna menghisap darah kotorku.
Huhuhu..

Pesanan penaja: Sila abaikan muka gembira tu. Dapat merasa lintah kat muka pun nak senyum. Over kan? Hikhikhik. Ya, aku tau aku dah makin gelap. Sunburn lah!

Hasilnya..

Inilah darah anak dara. Hikhik.

Banyak lagi cerita sebenarnya tapi cukuplah tengok gambar ni dulu yea. Nanti ku update lagi. InsyaAllah..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 7:49 PM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder