Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Wednesday, February 18, 2009
Trip Ke Bali - Part I

aloha..

aiseh, sian korang kan. kot la ada yang tertunggu tunggu entry Bali, sorry sesangat. err.. ada ke? kekekeke.

biasalah, dah bercuti sakan seminggu ni, banyak plak benda aku nak kena pulun balik. ko ingat, ko tak masuk opis ada orang nak buatkan keja ko kasik settle ape sume? nan ado. jangan haraplah. heheheh.

ok, meh sini aku tempek dulu gambo gambo masa kat Bali eh? aku try letak ikut turutan. tapi, kalau terskip memana tu, sorry la eh. aku tak snap banyak pic pun kat Bali aritu. bukan sebab apa, ramai sangat bawak kamera so biar la derang je yang snap. wah, gitu. padahal, aku jugak yang jadi tukang snap walaupun tu kamera derang. bleh? eh, tapi aku suka. ekekeke.

aih, aku ni kalau dah mentaip memang la suka meleret leret ek. mukadimah je dah hampir penuh satu mukasurat. patut la lecturer pening baca assignment aku. ekekekeke.

ok, ok. kembali ke pangkal jalan.


ni masa kitaorang dah sampai kat airport tapi kena lepak kejap sementara tunggu kak serin ngan nenot. derang naik flight asing. ni kes booked tiket asing asing la kiranya ni. oh ya, kalau korang nak tahu, trip ke Bali kali ni ramai betul weih. sejibik cam rombongan cik kiah gitu. kekekeke. 13 orang semuanya yang pergi. meriah ko!

kat airport ni, kalau ko nak minum ke ape, mahal sikit la harga dia. aku minum Es Jeruk dalam Rp15,000. kira la sendiri duit kita brape. kekekeke.

gambo suma agak ntah apa apa skit sebab mood nak mentangkap tu tak brape nak ada. alasan baik punya. hiks.


lepas dah check in, kitaorang gerak jalan kaki melawat kawasan sekitar. truly said, sape yang gila clubbing boleh la idup kat Bali ni. foreigner memang bleh masuk free aja. kalau ko suka menari, layan la sampai pagi selagi ko larat. dan aku, ni la first time masuk club. tu pun siap mintak kebenaran kat sang arjuna. thanks sayang!


dah penat menari, kitaorang gerak jalan kaki balik ke bilik. semua dah kepenatan sebab esoknya nak kena bangun awal. pak supir nak datang amik kul 8.30 pagi. aku ngan Kiki siap kunci jam pukul 6 pagi lagi ko. kelas kan?

oklah. stop kejap kat sini. nanti aku sambung untuk gambar seterusnya pehtu aku kasik tips untuk bercuti ke Bali dan tips camne nak kira duit rupiah convert ke RM plak.

tunggu..

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:28 AM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder