Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Saturday, February 14, 2009
Aduh, Capek Gwe..

capek.

gwe capek bangat ni. entah btol ke idak ayat aku ni. tapi, pedulik la kan. kekekeke.

Alhamdulillah, aku dah selamat sampai ke tanahair pada 13th Feb 2009, pukul 8.48am pagi waktu Malaysia. err.. ada orang kisah ke pun eh? oh, ada.. ada. *sesenyum malu*

kan malam sebelum gi bercuti aritu aku nangis cam orang kena paksa gi bercuti kan? pagi tu, aku bangun awal. tu pun sebab budak opis aku call. ada prob skit pasal bebudak jagaan aku. uceh, bebudak jagaan katanya. hiks.

lepas settle problem yang tak berapa problem tu, aku terus call mak. bitau yang aku akan ke Bali. pehtu aku nangis plak kat mak. tapi, lepas tu aku jadi lega. mak pun suruh aku gi bercuti sebab alang alang tiket dah beli katanya. makanya, hari Selasa bertarikh 10th Feb 2009 jam 9.09 malam, selamat lah aku di sini..



pic lain banyak lagi tapi aku malas nak meng-apdet sangat sekarang ni. tengoklah kalau aku rajin nanti. penah ke aku rajin eh? hiks.

oklah. aku nak sambung tedo. gila plak rasanya bangun pepagi subuh ni untuk update blog. buruk btol perangai. kekekeke.

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 6:40 AM  

2 Comments:
  • At February 14, 2009 at 9:35 AM, Blogger Keri AlHaj said…

    hallemekkkkk... holiday ke bali ke??? salah ssatu dari tempat impian saya nak pergi satu hari nanti tuuu... huhu! jels! jeles!!... pape pun - wel come back... takde ole2 ke? kain batik ke contonya... **kain batik????

     
  • At February 16, 2009 at 1:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    enjoy ur trip dear? anyway welcome back to tanahair tercinta

     
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder