Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, November 18, 2008
Classic Cheese Cake

petang tadi kan, aku kuar ngan acik gi amik kek kat Secret Recipe. nyum.. nyum..

korang ingat tak promotion dari Secret Recipe pasal buy 1 cake free 1 cake tu kan? masa tu, kitaorang adik beradik tak amik 2 cake sekaligus tapi kitaorang amik 1 cake dan 1 voucher. and, voucher tu valid sampai 18th Nov je.

taraaaaaaa..


aritu dah amik Choc Indulgence so kali ni, kitaorang amik kek peberet aku plak. Classic Cheese Cake. sedap wooo. tapi takleh makan banyak. aku makan satu slice pun dah kenyang. burrppp!

pehtu, masa adikku, Adi Putra balik keja, dia bawak balik coklat plak. sekarang ni, Secret Recipe ngah wat promotion, kalau makan lebih dari RM50, dapat free sekotak coklat Toblerone.


model iklan tak berbayar

ekceli, aku bukan penggemar coklat sangat. aku memang agak memilih sikit la kalau bab bab coklat ni. tapi tatau la. kalau benda F R double E ni kan, rasa dia cam lain skit. perasa sedap dia tu lebih sikit. hikhik.

tengah sengkek camni, masih ada jugak benda free yang sedap dan boleh dimakan. Alhamdulillah, rezeki Allah.


Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:57 PM  

3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder