Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Thursday, September 3, 2009
Teka Teki Teka Tekuk, Ada Kuiz Mari Masuk

Sempena bulan yang mulia ini, aku nak wat pertandingan sikitlah. Pertandingan ini dinamakan Kuiz Suka Suki Riang Hati. Wah, gitu..

Syarat-syarat pertandingan:
  • Pertandingan ini terbuka kepada semua tak kira blogger ataupun tidak.
  • Tiada paksaan mahupun sebarang ugutan untuk menyertai pertandingan ini dan ianya haruslah dengan rela hati. Hiks.
  • Peluang maksimum untuk jawapan bagi seorang peserta adalah sebanyak 3 kali. Kalau ada jawapan yang melebihi had maksimum tidak akan dikira.
  • Pemenang adalah berdasarkan jawapan tepat yang paling AWAL TERTERA di kotak comment maka oleh itu, Comment Moderation akan di-turn-on sepanjang tempoh pertandingan.

Soalannya:-
Berdasarkan pada entry ini, melalui gambarajah yang dipamerkan, korang rasa, siapakah pemanggil yang menghubungi aku sampai 38 missed calls tersebut?


Hint: Total untuk 38 missed calls itu adalah daripada seorang pemanggil sahaja.

Jawapan tidak memerlukan nama pemanggil. Takde lah aku kejam sangat kan. Takkanlah nama kengkawan, bos opis, client mahupun kaum kerabat family aku abis suma korang tahu ye tak? Hikhik.

Tapi, jawapan yang diberikan haruslah spesifik. Contoh, kalau kata kawan - sila nyatakan ianya adalah kawan opis? kawan bebeh? atau kawan blogger? dan sebagainya mengikut pada jawapan masing-masing.


Tarikh tutup pertandingan:
19 Ramadan 1430 bersamaan dengan 9/9/09 pada pukul 9 pagi

Tarikh pengumuman pemenang:
19 Ramadan 1430 bersamaan dengan 9/9 /09 pada pukul 9 malam

Hadiah yang ditawarkan:
Aku ni takde lah kaya pun. Berharta, jauh sekali. Jadi, hanya akan ada SATU pemenang sahaja. Hadiah adalah MISTERI. Jangan plak korang ingat kot nak dapat hadiah rumah siap dengan kereta sebijik ke ape plak. Tapi, aku akan pastikan hadiah itu tidaklah menghampakan. InsyaAllah.


Selamat men-teka!




* PLEASE SCROLL DOWN FOR THE NEW ENTRY


Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 4:00 PM  

0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder