Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Tuesday, August 18, 2009
Online From Home

Alhamdulillah.

Finally, aku dah boleh online kembali kat umah. Dah boleh ber-yahoo-messenger, buat assignment, main red alert, check email opis dari umah, bla.. bla.. bla.. and etc.

Zura bebeh, ailebiu. Thank you so much bebeh. Bukan senang tau nak dapat sahabat cam gini. Satu set pc percuma bersama meja computer yang hanya berharga RM3.28 tunai. Kau ado? Huhuhu..

Tak lupa jugak, thanks a lot untuk Kamil (husband Mala) kerna pinjamkan CD Windows Installer. Japgi kita pulangkan yea. And, of course untuk Lok yang sangat penyabar dan sanggup melayan ke-sengal-an aku semasa dalam proses memformat pc. Kalau aku la kan, dalam tempoh 5 minit, sampai 3 kali call, annoying jugak la kot tapi Lok sabar je. Mekasih Lok. Nanti daku blanje eh? Ngeee..

Banyak cerita nak update tapi kemalasan sedang melanda. Layan foto je la dulu kan.

Event: Pertunangan Nana bebeh
Date: 25hb July 2009
Location: Kempas, Johor Bharu

Tahniah Nana!


Bebehs

All of us looks happy dengan aksi sengal memasing. Nana bebeh tengah berdebaran, kita dok sebuk berfoto-mania. Huhuhu. Paling best aksi mencuri masuk buah langsat ke dalam bilik. Hakhakhakhak.


Pelamin and Hantaran Pertunangan


Majlis Cukur Jambul



Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 11:51 AM  

2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder