Photobucket

Click Click Click

Previous Post
The Archives
The Bloggers

Credits

hit counter
Clicky Web Analytics

Photobucket

Photobucket

Monday, September 20, 2010
Kau Memang Tak Lawa
Ingat tak pada video ini? Aku try nak update file ni kat sini tapi tak berjaya. Hampeh.com.my betul lah. File dia pun tatau kat mana dah. Dalam hard disk lama aku yang dah jahanam tu agaknya.

Tapi, apepun, akan aku lipat gandakan usaha supaya berjaya. Caiyok.. caiyok!

So, sementara ni, korang tengok je kat sini okay.




*gelak guling guling*


Masa tengah melepak reramai berkumpul adik beradik aritu, tetiba adik aku, Erni Nabilah, tersebut balik dialog dalam video ni. Guling-guling kitaorang gelak bila teringat video ni. Okay, guling-guling tu aku saje kasi tambah perisa je. Tapi memang kitaorang gelak tahap cipan jugak lah.

Adoi, senak perut lah. Kita berehat sebentar bersama ENO. Bye!

Photobucket

dicakar oleh cepotet @ 2:09 AM  

1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Beben

 

Beben, sebuah blog yang baik dan setia. Tak penah menyakiti aku tapi sentiasa rela untuk disakiti. Tidak berjantina dan tidak bernyawa. Sangat pendiam dan sangat memahami. Kalau rasa penulisan aku di sini kurang enak bagi kalian, bolehlah klik butang X belah kanan atas browser anda. Datang tak berjemput, pergi juga tak dihalau. oh yea, did i tell y'all that i hate stalkers? so, please back off. Mekasih.

 

If God wanted us to talk more than listen, He would have given us two mouths rather than two ears.

~Ken Blanchard ~

 

Best viewed with

Photobucket

Cepotet

Photobucket

 

Me, Myself & I

I am just a simple girl with a simple life. I love nobody except my Mak, Abah and my family. Simplicity is the new complex.

Photobucket


email untuk perkara yang penting je. kalau rasa tak penting, sila jangan email. pasti tidak akan dilayan. saya bukan artis mahupun superstar.

Bla.. Bla.. Bla..

Reminder